Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Κατερίνα Στικούδη: Το "σώμα" και...η καρδιά!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Μπορεί το "Σώμα" διεθνώς να είναι η Ελ Μακ Φέρσον, εμείς όμως στην Ελλάδα έχουμε το δικό μας "Σώμα" που ακούει στο όνομα Κατερίνα Στικούδη και αποτελεί το απόλυτο όνειρο του ανδρικού πληθυσμού. Μοντέλο, παρουσιάστρια, τραγουδίστρια η Κατερίνα Στικούδη ξέρει να προκαλεί με κάθε της εμφάνιση και να κάνει τη διαφορά. 

Οι κατά καιρούς δηλώσεις της βέβαια αποκαλύπτουν και μία εξαιρετικά δυναμική γυναίκα πίσω από τη σέξι γατούλα των φωτογραφήσεων.
"Τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά, να κάνω μικρά βήματα στην καριέρα μου και όχι για να τα ανοίγω. Το λέω αυτό γιατί έχω τα ρούχα μου πλυμένα και σιδερωμένα, δεν έχω… άπλυτα. Είναι σημαντικό να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια" είχε δηλώσει πριν από λίγους μήνες ενώ είχε δώσει τη δική της απάντηση σε όλους όσοι την επικρίνουν για τις προκλητικές της εμφανίσεις στο σόου Just the 2 of Us: "Δεν είμαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που έβαλε σορτσάκι στην τηλεόραση, για όνομα του Θεού. Ο κόσμος δεν είναι χαζός κι όταν κάποιος σε κατακρίνει κακοπροαίρετα το αντιλαμβάνεται...".
Στα 25 της χρόνια η Κατερίνα Στικούδη ξέρει ακριβώς τι θέλει και ισορροπεί στο λεπτό σχοινί της σόουμπιζ. Σε συνέντευξή της στο περιοδικό PEOPLE είχε μιλήσει για τις ασφαλιστικές δικλείδες που έχει αναπτύξει στη ζωή της. 
"Προσπαθώ να έχω αντικλείδι στη ζωή μου... γνωρίζω ότι σ’ αυτήν τη δουλειά υπάρχει ανασφάλεια. Θα μπορούσα να προπονώ παιδάκια στο κολυμβητήριο, όπως έκανα στο παρελθόν".
Τώρα για όσους θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους, η Κατερίνα Στικούδη έχει περιγράψει το πώς θέλει τον άντρα. 
"Ο άντρας με προσωπικότητα, αυτός που ξέρει τι θέλει, δεν είναι απαραίτητα αυτός με πολλά χρήματα...δεν είμαι από τις γυναίκες που κοιτούν το πορτοφόλι. Δεν ήμουν και δεν θα είμαι ποτέ έτσι. Είμαι οικονομικά ανεξάρτητα από τα 18 μου. Άλλωστε τα λεφτά του άλλου δεν σημαίνει ότι θα γίνουν δικά σου".
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=106965&catID=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου