Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

"Δεν μου αρέσει να φαίνομαι μικρότερη από την ηλικία μου..."

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Η Ελένη Πετρουλάκη έχει σίγουρα ένα από τα πλέον καλογυμνασμένα κορμιά της ελληνικής σόουμπιζ. Σήμερα στα 40 της χρόνια και μετά από τέσσερις γέννες...η εθνική μας γυμνάστρια συνεχίζει να διατηρεί την άψογη φόρμα της αποκαλύπτει στο περιοδικό ΟΚ! τα μυστικά της και συστήνει τη νέα γυμναστική Yobo.

«Εγώ μετά από τέσσερις γέννες κατάφερα να φοράω με μεγάλη προσπάθεια βέβαια, 27 νούμερο τζιν. Είναι το ίδιο με μια κοπέλα που ζυγίζει πενήντα δύο κιλά. Το νούμερο που φοράω είναι μικρό για τα κιλά μου, αλλά καταφέρνω και χωράω λόγο καλής φυσικής κατάστασης» λέει η γυμνάστρια.

Η Ελένη Πετρουλάκη που ποτέ δεν έκρυψε την ηλικία της μιλάει και για τις πρώτες ρυτίδες. «Μου αρέσει να διατηρούμαι καλά και όχι να φαίνομαι μικρότερη από την ηλικία μου. Όλες οι γυναίκες μάς πιάνει κάτι την πρώτη φορά που βλέπουμε ρυτίδα. Αλλά τι να κάνουμε; Δεν είμαι κατά των αισθητικών επεμβάσεων, αν υπάρχει ανάγκη να γίνει. Εγώ για παράδειγμα θα έκανα bottox όμως είμαι κατά των υπερβολών...»


πηγη-http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=127919&catID=14

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου