Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

E.Πρεζεράκου: Θύμα του Facebook

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

E.Πρεζεράκου: Θύμα του Facebook


Άφωνη έμεινε η Έρρικα Πρεζεράκου, όταν ανακάλυψε ότι κάποιος άγνωστος είχε δημιουργήσει ψεύτικο προφίλ με το όνομα της, στην γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης Facebook.
Στην συνέχεια η γνωστή κριτής του Dancing έγραψε στον τοίχο του ψεύτικου προφίλ ότι υπάρχει είναι η πραγματική Έρρικα και ότι αυτό είναι ψεύτικο προφίλ που δημιουργήθηκε από κάποιον άγνωστό, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι θα λάβει αυστηρά μέτρα αν συνεχιστεί αυτό.
Το απίστευτο είναι η απάντηση που έλαβε, η οποία έλεγε: «Η σελίδα είναι αληθινή, αυτό είναι το προφίλ της Ερρικα Πρεζεράκου και εσείς θα έχετε να κάνετε μαζί μας»!
«Κάποιοι επιτήδειοι έχουν δημιουργήσει στο Facebook τρία ψεύτικα προφίλ με το όνομά μου. Φυσικά δεν γνωρίζω ποιοι μπορεί να είναι και γιατί το έχουν κάνει. Πριν από λίγες ημέρες, μάλιστα, έστειλα σε ένα από αυτά μήνυμα και τους είπα: «Αν έχετε την καλοσύνη κατεβάστε το προφίλ γιατί θα έχετε θέμα» και μου απάντησαν: «Εσύ θα έχεις θέμα. Εγώ είμαι η πραγματική Ερρικα Πρεζεράκου». Να φανταστείς μετά πήγα στον καθρέφτη και αναρωτιόμουν είμαι ή δεν είμαι εγώ η Ερρικα; Προσπαθώ αυτές τις ημέρες να κάνω αναφορά προκειμένου να λυθεί το θέμα. Δεν είναι και εύκολο, αφού είναι περισσότερα από ένα τα προφίλ που έχουν δημιουργήσει» δήλωσε αγανακτισμένη η Έρρικα Πρεζεράκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου