Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Ναταλία Δραγούμη: Γλυκά και διαιτολόγιο. Οι συμβουλές της

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι τα γλυκά δεν πρέπει να υπάρχουν στο διαιτολόγιο, ειδικά των γυναικών. Είναι μύθος αυτό;
«Νομίζω ότι είναι αλήθεια, έχω ρωτήσει διατροφολόγο. Εκτός από κάποια γλυκά, όπως είναι ο χαλβάς από σουσάμι, η μαύρη σοκολάτα, το μέλι ή τα γλυκά του κουταλιού που έχουν βιταμίνες, τα υπόλοιπα δεν προσφέρουν τίποτα» τόνισε στον Τηλεθεατή η Ναταλία Δραγούμη.
-Υπάρχει, δηλαδή, γλυκό που κάνει καλό; «Ναι, ο Μακεδόνικος Χαλβάς γιατί είναι από ταχίνι, δηλαδή 100% αλεσμένο σουσάμι και περιέχει σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο και πολλές βιταμίνες. Είναι ένα γλυκό που κάνει καλό στον οργανισμό».
- Πέρα από τη δια-τροφή, χρειάζεται και άσκηση για να τηρήσουμε το σώμα μας υγιές; «Ναι, εγώ κάνω καθημερινά γυμναστική. Έχω βρει αυτό που μου αρέσει και αν για κάποιο λόγο δεν αθλούμαι, στενοχωριέμαι».
-Ποια μέθοδο γυμναστικής προτιμάτε;
«Κάνω τρία είδη γυμναστικής: Δευτέρα pilates, Τρίτη και Πέμπτη ζούμπα, Τετάρτη και Παρασκευή beachvolley. Έτσι υπάρχει μια εναλλαγή, στο καθένα συναντώ κι άλλες φίλες και γυμνάζονται και διαφορετικά σημεία του σώματος».
 - Οι νέοι άνθρωποι προσέχουν περισσότερο τη διατροφή και τη σιλουέτα τους γενικότερα; «Νομίζω η υγιεινή διατροφή έχει αρχίσει και εξαπλώνεται σαν ιδέα και σαν τάση ζωής. Στην Ελληνογερμανική Αγωγή, όπου έχω την καντίνα του σχολείου με κόνσεπτ και όραμα την υγιεινή διατροφή στο σχολείο, μπήκα με διατροφολόγο στις τάξεις και μιλήσαμε με τα παιδιά. Μου έκανε εντύπωση το πόσο μεγάλη συμμετοχή είχαν και πόσο ενημερωμένα ήταν.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου