Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Γωγώ Μαστροκώστα: Αποκαλύπτει τα μυστικά της άψογης σιλουέτας της!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Αδυνατισμένη και σε άψογη σιλουέτα η Γωγώ Μαστροκώστα μιλώντας σε συνέντευξη της μιλά για τα μυστικά της άψογης γραμμής της αποκαλύπτωοντας το διατροφικό της πρόγραμμα.

«Έκανα για δύο μήνες την τυπική διατροφή που πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να χάσει κιλά. Έτρωγα σαλάτες, ψάρια, άπαχο κρέας και φρούτα, ενώ έκοψα τα γαλακτοκομικά. Για εμένα η γυμναστική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Φυσικά πρέπει να προσέχει κανείς και τη δίαιτα του, αλλά χρειάζεται και άσκηση. Η αλήθεια είναι ότι έχω αδυναμία στο καλό φαγητό. Δεν μπορώ να κρατηθώ, αν δω κάτι που μου αρέσει, θα το φάω. Όμως με λίγη άσκηση είναι πιο εύκολο να παραμείνεις στα κιλά σου ή ακόμα και να αδυνατίσεις», λέει στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει: «Δεν έχασα τόσο κιλά -τρία με τέσσερα μόνο- όσο πολλούς πόντους. Κυρίως με τη γυμναστική. Το σώμα μαζεύει με την άσκηση και μπορεί τα κιλά που χάνεις να μην είναι πολλά, αλλά το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό λόγω απώλειας πόντων». Οσο για το αν νιώθει τώρα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση λέει: «Εννοείται ότι αισθάνομαι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Το σώμα μου είναι καλύτερο, είμαι σε πιο καλή φυσική κατάσταση. Και αν καταφέρω, να χάσω άλλα δύο-τρία κιλά, θα νιώθω ακόμα πιο όμορφα, γιατί δεν κρύβω ότι δεν είμαι από τους ανθρώπους που μπαίνουν εύκολα σε πρόγραμμα», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου