Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Ναταλία Δραγούμη: «Πολυτέλεια για μένα, σε ό,τι αφορά μια οικογένεια, είναι να πάει για σκι»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Ναταλία Δραγούμη: «Πολυτέλεια για μένα, σε ό,τι αφορά μια οικογένεια, είναι να πάει για σκι»

Υπάρχει η άποψη ότι το επάγγελμα του ηθοποιού σε αυτούς τους καιρούς είναι επάγγελμα πολυτελείας.
«Δεν μπορώ να το δω έτσι, γιατί είναι η δουλειά μου. Δεν θα μπορούσα ποτέ να το δω σαν χόμπι, επειδή είμαι μέσα σε αυτό. Δεν είναι επάγγελμα πολυτελείας. Ο πολιτισμός δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη. Πολυτέλεια για μένα, σε ό,τι αφορά μια οικογένεια, είναι να πάει για σκι. Το θέατρο, τον πολιτισμό τα θεωρώ ανάγκη για την παιδεία, για να αναπνέουμε, ανάσα, οξυγόνο» τόνισε στο Λοιπόν η Ναταλία Δραγούμη.
-Έχετε αντιμετωπίσει πρόβλημα επιβίωσης;
«Να μην έχω να φάω; Όχι. Δυσκολίες φυσικά, θέμα επιβίωσης όχι. Τώρα, με την κρίση, οι δυσκολίες είναι σε σχέση με το βιοτικό επίπεδο που έχω χτίσει, που έχω ανεβάσει με τις επιλογές που έχω κάνει στο παρελθόν. Είχα την τύχη να έχω τη βοήθεια των γονιών μου, σπούδασα στο εξωτερικό και μου έστελνε χρήματα ο πατέρας μου. Οι γονείς μου μπορούσαν να με βοηθήσουν και δεν έχω ζήσει πρόβλημα επιβίωσης. Δεν δούλεψα ποτέ σε κάτι άλλο εκτός από το επάγγελμα του ηθοποιού.»


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/307352/natalia-dragoymi-polyteleia-gia-mena-se-o-ti-afora-mia-oikogeneia-einai-na-paei-gia-ski#ixzz2vMvPutIv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου