Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ..Μια σέξυ Γυμνάστρια που κόβει την ανάσα!

Τι έχει αλλάξει στη ζωή σου από τον Οκτώβριο του 2005, όταν έκανες την πρώτη σου φωτογράφιση για το Maxim;
Δεν έχει γίνει κάτι συγκλο­νιστικό. Απλώς, έκανα ένα πέρασμα από το Μεγάλο παζάρι στον Alpha. Από εκεί και πέρα, η ζωή μου και η δουλειά μου, που είναι η γυμναστική, παρέμειναν ακριβώς ίδιες όπως ήταν.


Γιατί δεν συνέχισες στην τηλεόραση; 
Δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω στη ζωή μου. Τη χρησιμοποίησα για να προβάλω τη δουλειά μου. Κάνω yoga, power yoga, pilates και μαθήματα ρεφλεξολογίας σε ένα γυμναστήριο στη Γλυφάδα, αλλά και personal training.
 
Πόσες φορές σου έχει τύχει μέχρι τώρα να συνδυάσεις μασάζ και στο καπάκι σεξ; 
Πάνω στη δουλειά, εννοείται, καμία! Έχω σχεδόν αποκλειστικά γυναίκες πελάτες. Δεν αναλαμβάνω άντρες, γιατί οι περισσότεροι θέλουν άλλο πρόγραμμα εκγύμνασης, που περιλαμβάνει βάρη.
 
Πώς έχεις φτιάξει τον τέλειο κώλο; Δώσε οδηγίες προς κάθε ενδιαφερόμενη...
Όταν ήμουν μικρή, είχα λόρδωση. Άμα δεν γύμναζα εντατικά τους κοιλιακούς μου, θα αντιμετώπιζα πολύ σοβαρό πρόβλημα με τη μέση μου. Μαζί με τους κοιλιακούς γυμνάζεται και το συγκεκριμένο σημείο. Γι' αυτό και όσο πάει βελτιώνεται με τα χρόνια.
 
Πες μου μια καλή στάση στο σεξ, που να συνδυάζει τόσο την ευχαρίστηση όσο και τη γυμναστική. 
Η ιδανική στάση είναι αυτή στην οποία η γυναίκα βρίσκεται από πάνω, κυρίως για εσάς τους άντρες. Και γυμνάζεσαι και το απολαμβάνεις!
 
Τι είναι χειρότερο; Το κακό σεξ ή το κέρατο;
Το κέρατο εννοείται πως είναι χειρότερο, γιατί είναι κάτι που γίνεται και δεν μπορείς να αναστρέψεις την κατάσταση. Αντίθετα, το κακό σεξ είναι όπως ένα πλαδαρό σώμα: Υπάρχει τρόπος να βελτιωθεί.
 
Και πότε το σεξ γίνεται καλύτερο; 
Όταν γίνεται πρωί, τότε που οι ορμές είναι μεγαλύτερες. Μου έχει τύχει να φτάσω και τέσσερις φορές σε οργασμό την ίδια μέρα μ' αυτό τον τρόπο.
 
Αν τα one night stands που έχεις κάνει ήταν χιλιόμετρα, πού θα έφτανε το αμάξι;
Όταν ήμουν μικρή, έκανα διάφορες τρέλες. Οι σεξουαλικές μου εμπειρίες είναι τόσο πολλές, που μπορώ να σου πω ότι έχω κλείσει ως γυναίκα. Και λέγοντας αυτό εννοώ ότι είμαι κατασταλαγμένη και πλέον ψάχνω για κάτι πιο σοβαρό. Βέβαια, μπορεί να γουστάρεις κάποιον που τον ξέρεις ήδη και να τύχει να το κάνετε μόνο μία φορά. Αυτό δεν είναι one night stand. Σήμερα δεν θα δικαιολογούσα τον εαυτό μου αν έκανε κάτι για μία φορά με έναν άγνωστο.
ΠΗΓΗ-Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου