Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΤΣΕΠΑΝΟΥ-ΚΑΥΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ!

Η Βαλεντίνα δεν είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας αλλά το κορίτσι που περπατάει και μαζεύουμε θύματα. Όμορφη, έξυπνη και ακομπλεξάριστη μας μιλάει ακόμη και για την σχέση που είχε με γνωστό αθλητή. ( Στο δεύτερο μέρος της συνέντευξης)  Απόλαυσε την Βαλεντίνα στην αποκλειστική της συνέντευξη στο SexyStar.gr!
Bαλεντίνα, εκτός από το μόντελινγκ ασχολείσαι και με κάτι άλλο;
Tα τελευταία 3 χρόνια το μόνο επάγγελμα που έχω είναι το μόντελινγκ. Σπουδάζω γυμνάστρια. Οικονομικά είμαι καλυμμένη καλά, επειδή πιστεύω ότι ούτε καινούρια είμαι να μην έχω τις κατάλληλες γνωριμίες , ούτε παλιά να έχω καεί που λέμε στο χώρο μας, οπότε έχω δουλειά. Βεβαίως υπάρχει κρίση, εμένα προσωπικά με έχει επηρεάσει στο να μην διαλέγω δουλειές , ποιες θα κάνω και ποιες όχι… δεν λέμε όχι πια… σπάνια.
Αν σου γινόταν πρόταση από τηλεόραση θα σε ενδιέφερε; Θα γινόσουν για παράδειγμα ένα κορίτσι του Θέμου; Έχεις όλα τα προσόντα.
Έχω δουλέψει στην ΤV. Στο πρωινό του mega 2008-2009 με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, στην στήλη της μόδας. Άψογη συνεργασία. Και φιλοξενούμενη σε διάφορες εκπομπές στο alter , star , και απ’ όσα μου έχουν πει έχω μια άνεση με την κάμερα , και μια ευχέρεια λόγου. Βεβαίως αυτό που με ρωτάς είναι τελείως διαφορετικό. Εννοείται πως ναι! Θα ήθελα κάτι στην τηλεόραση , πόσο μάλλον με τον καταπληκτικό Θέμο.
Σου έχει γίνει κάποια ανήθικη πρόταση ;
Έτσι όπως γίναμε πια… όλες νομίζω έχουν δεχθεί ανήθικη πρόταση… Το θέμα είναι πως θα το χειριστείς.
Σίγουρα είδες τις περιβόητες ταινίες της Τζούλιας και της Μαριάννας, πως σου φάνηκαν. Και αν δεν τις είδες γιατί;
Της Τζούλιας είδα αποσπάσματα στο ράδιο αρβύλα και έπαθα σοκ. Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ο πατέρας της. Της άλλης μου το έστειλαν ολόκληρο… αηδίασα…
Θα γύριζες εσύ ποτέ ταινία σεξουαλικού περιχομένου;
ΟΧΙ!!!
Αυτόν τον καιρό είσαι με κάποιον;
Έχω χωρίσει εδώ και λίγες μέρες…
Έχουν πιαστεί στα χέρια άντρες για τα μάτια σου;
Ο λόγος που χώρισα πριν λίγες μέρες…
Ποιό είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει για έναν άντρα;
Δεν έχω κάνει … τα ακραία τα κάνουν οι άντρες… μην χάσουμε τελείως τους ρόλους μας…
Δώσε ελπίδες στους άντρες αναγνώστες μας και πες τους τι θα ήθελες να κάνει κάποιος για να σε κερδίσει;
Να με κοιτάει και να μου μιλάει με αυτοπεποίθηση και όχι σαν τα κοριτσάκια που κομπλάρουν.
Τι πρέπει να έχει ένας άντρας για να σε κάνει να τον προσέξεις;
Αλλάζουν τα γούστα μου , στην εξωτερική εμφάνιση εννοώ. Αυτά που δεν αλλάζω είναι πως θέλω τον εσωτερικό του κόσμο. Τον θέλω ΑΝΔΡΑ! Να νιώθω ασφάλεια δίπλα του και να μην φοβάμαι τίποτα , και εννοείται τον θέλω έστω ένα βήμα μπροστά από μένα …
Σου την έχει πέσει ποτέ γυναίκα;
Πολλές φορές! Ειδικά όταν ήμουν μελαχρινή… μιλάμε είχα πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου