Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

ΣΟΦΗ ΠΑΣΧΑΛΗ: "Έπασχα από νευρική βουλιμία και μετά από ανορεξία!"

Η 33χρονη τηλεπερσόνα εξομολογείται τις δύσκολες στιγμές που πέρασε εξαιτίας διατροφικών διαταραχών. Αγάπησε και ασχολήθηκε από μικρή ηλικία με τον αθλητισμό ,εξαιτίας του μπαμπάς της που ήταν τερματοφύλακας της Εθνική Ελλάδας και την μύησε στο χώρο αυτό. Λόγω της έντονης άθλησής της δεν πρόσεχε ιδιαίτερα τη διατροφή της. Ωστόσο υπήρξε περίοδος που είδε το σώμα της να επιβαρύνεται με δεκαπέντε ολόκληρα κιλά. «Στα δεκαεπτά μου είχα πάθει ορμονικό θυρεοειδή. Έπινα νερό και έπαιρνα κιλό. Ήταν περίεργη περίοδος που ευτυχώς πέρασε σχετικά γρήγορα », εξομολογήθηκε. Δώδεκα χρόνια αργότερα στα 29 της, θα αντιμετώπιζε κάτι ακόμη πιο δύσκολο. «Έχω εμμονή με τα κιλά μου, δυο με τρεις φορές την ημέρα ζυγίζομαι, οπότε με το ένα κιλό επιπλέον που θα πάρω, αλλάζει η διάθεσή μου επειδή έχω περάσει από νευρική βουλιμία και νευρική ανορεξία », αποκαλύπτει. Η κρίση ήταν πριν από τέσσερα χρόνια. Αρχικά είχα πάθει νευρική βουλιμία, δηλαδή έτρωγα φαγητό και ήθελα να το αποβάλω με κάθε τρόπο. Πήρα χάπια διουρητικά και έκανα πολλές ώρες γυμναστική. Από το πολύ φαγητό ένιωθα τύψεις και μετά μου γύρισε σε νευρική ανορεξία. Μπορεί όλη μέρα να ήμουν με ένα κριτσίνι. Από τα πενήντα δυο κιλά που ήμουν είχα κατέβει στα σαράντα πέντε. Αυτό κράτησε για έναν χρόνο, όταν περνάς αυτή την διαδικασία είσαι κλεισμένος στον εαυτό σου. Με βοήθησε όμως ο άνθρωπος που είναι στο πλευρό μου τρία χρόνια. Είναι ασθένεια του μυαλού αλλά αυτό έχει να κάνει και με βιώματα της παιδικής ηλικίας. Πάντα η μητέρα μου ήθελε το παιδί της να είναι καλλίγραμμο. Δεν το προσπαθούσε με συγκεκριμένο τρόπο αλλά έλεγε πάντα “ αχ, μην παχύνεις ”. Ξεκίνησα ψυχοθεραπεία. Όση δύναμη και να διαθέτουμε πρέπει πάντα να έχουμε την συμπαράσταση ειδικού. Πρέπει να μαθαίνουμε να εκτιμάμε πάνω από όλα τον εαυτό μας και αυτή είναι η συμβουλή που θέλω να δώσω σε όλες τις γυναίκες. Όταν εκτιμάμε εμείς τον εαυτό μας, μπορούν να μας εκτιμήσουν και οι άλλοι », δήλωσε η Σόφη Πασχάλη.
Πηγή:ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου