Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

ΣΟΦΗ ΠΑΣΧΑΛΗ-Ολόκληρη η συνέντευξη της!

Η Σόφη Πασχάλη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινή Μελέτη» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε για τις φιλίες, την τηλεόραση, την βουλιμία και την νευρική ανορεξία.
Για το «10 με 1 Μαζί», τονίζει: «Για μένα το «10 με 1 Μαζί» ήταν ένας κύκλος που έκλεισε. Πάνε δεν πάνε καλά είναι δικό τους θέμα, από τη στιγμή που δεν είμαι εγώ εκεί δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαι μαζί τους».
Για την αποχώρηση της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου, σχολιάζει:«Δεν έπαθα σοκ όταν έμαθα ότι έφυγε η Αργυρώ. Τίποτα δεν μου κάνει πλέον εντύπωση. Πέρσι πίστευα πως όλοι οι συνάδελφοι ήμασταν φίλοι, έπειτα από αυτό που έγινε πέρσι δεν πιστεύω σε τίποτα».
Για την εκπομπή «Exclusive», αναφέρει: «Εμείς από το κανάλι δεν έχουμε μάθει τίποτα. Συνεχίζουμε κανονικά τα γυρίσματά μας και περιμένουμε».
Για τη βουλιμία και την ανορεξία που πέρασε, αποκαλύπτει:«Είναι ύπουλο παιχνίδι αυτό, μας κάνει παιχνίδια το μυαλό μας και η ψυχολογία. Πρέπει να προσέξουμε το πώς διαχειριζόμαστε την τροφή. Από το προσέχω, μέχρι δεν τρώω ή θυσιάζομαι είναι μεγάλο θέμα. … Πριν από λίγα χρόνια είχα ένα θέμα και ξέσπασα στο φαγητό. Εκεί που ήμουν πολύ κοινωνικός άνθρωπος, ήθελα να τιμωρήσω τον εαυτό μου, να με κατηγορήσω. Αισθανόμουν κενή, άδεια και ένας τρόπος για να με γεμίσω ήταν η τροφή και επειδή δεν την ήθελα μετά την απέβαλα. Είχα φτάσει 45 κιλά. Τώρα είμαι 50 κιλά αυτά τα 5 κιλά και για το ύψος μου έκαναν τη διαφορά».
Για το αν θα πάει στην εκπομπή της Μενεγάκη, αναφέρει: «Δεν μου έχει γίνει καμία πρόταση να γυμνάσω την Ελένη Μενεγάκη».
Για τα προσωπικά της, εκμυστηρεύεται: «Όταν δεν έχω σχέση είναι η μισή μου ζωή, και αυτή την περίοδο δεν έχω άρα ζω μισή ζωή. Όταν αγαπάω κάποιον, φωτίζομαι ολόκληρη. Δεν θα κρύψω ότι είμαι με κάποιον, ούτε όμως θα το διαφημίσω»-πηγη mtworld.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου