Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Η Ελένη Πετρουλάκη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και οι..πόνοι της τηλεπαρουσιάστριας!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.





Με αφορμή τις ασκήσεις γυμναστικής  που έκανε η Ελένη Πετρουλάκη στο πλατό της εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη, η παρουσιάστρια πήρε το θάρρος και εξέφρασε το πρόβλημα της.
Είναι γεγονός! Η Ελένη είναι πιασμένη και ψάχνει γιατρό να την..σκανάρει!
Τη στιγμή που η γυμνάστρια έλεγε στους τηλεθεατές τι πρέπει να κάνουν προκειμένου να ζουν υγιεινά η ξανθιά παρουσιάστρια λέει «ξέρεις τι σκεφτόμουνα; Εδώ και μια εβδομάδα λέω στην εκπομπή πως έχω έναν πόνο εδώ, είμαι σαν πιασμένη».
Τότε άρχισαν και τα βογγητά «ωχ αισθάνομαι σαν να έχει πιαστεί το κρέας μου μέσα στα κόκκαλα. Άλλος μου λέει ότι έχω τενοντίτιδα, άλλος μου λέει πως είναι λόγω της αγυμνασιάς, άλλος μου λέει ότι φταίνε τα γεράματα. Τα έχω ακούσει όλα».
Η Ελένη όμως βρήκε μόνη της τη λύση «θέλω να πάω σε έναν ορθοπεδικό να με βάλει κάτω και να με περάσει από ένα σκάνερ. Πιστεύω πως το γεγονός ότι είμαι αγύμναστος άνθρωπος θα αρχίσει να μου βγαίνει τώρα».
Η Ελένη Πετρουλάκη της απάντησε πως «εγώ ξέρω ότι μετά τα 40 αλλάζει ο μεταβολισμός και τότε είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα».
Και η παρουσιάστρια ξανάρχισε τους αναστεναγμούς «ωχ, ωχ»…


πηγή-http://www.palo.gr/cluster/multimedia/lifestyle/576/?clid=4797662&mid=48403

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου