Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Ναταλία Δραγούμη: «Έχω βάλει την οικογένεια στις πρώτες άξιες»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

 Ότι κάνω πλέον είναι μόνο για τα παιδιά μου. Έχω βάλει την οικογένεια στις πρώτες αξίες, πιο πάνω και από την ελευθερία» παραδέχεται η Ναταλία Δραγούμη.

«Δεν νιώθω εγκλωβισμένη. Ξέρω ότι μπορεί να χάνω άλλα πράγματα, αλλά ήταν απόφασή μου. Με τη μητρότητα ανακάλυψα την παράφορη αγάπη που νιώθω για τα παιδιά μου. Είναι ένα συναίσθημα που δεν περιγράφεται αν δεν το ζήσεις» συμπληρώνει η ηθοποιός στο OK! .
ΠΗΓΗ- http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/191694/Natalia-Dragoymi-Eho-valei-tin-oikogeneia-stis-protes-axies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου