Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Η Ελένη Πετρουλάκη μας μιλά για δίαιτες, γυμναστική, μαντινάδες και χρεωκοπία!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Η Ελένη Πετρουλάκη έχει πλήρη συναίσθηση τής αξίας της. Είναι ήρεμη. Δε θέλει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν. Δεν ασχολείται με το τι κάνουν οι άλλοι. Κάνει με κέφι και μεράκι,χρόνια τώρα,μόνο αυτό που ξέρει. Και το κάνει καλύτερα απ΄τον καθένα. Και γι΄αυτό είναι στην κορυφή. Συζήτηση διάρκειας μιάςώρας,είναι πολύ λίγη όταν έχεις απέναντί σου,έναν τέτοιο άνθρωπο.


 Ερ: Μίλησέ μου για το Asana.

-Το Asana είναι δικιάς μου έμπνευσης,όλο το στήσιμο,το μάρκετιγκ,η διαφήμιση και η εκπαίδευση,αλλά δεν είναι τής ιδιοκτησίας μου. Όλα είναι franchise. Είναι άλλοι ιδιοκτήτες. Άνθρωποι που πιστέψανε στο όραμα,στις ιδέες,στην φιλοσοφία αυτή και επενδύσανε πάνω σ΄αυτό. Είναι κάτω από την ίδια φίρμα,την ίδια ομπρέλα αλλά είναι άλλη ιδιοκτησία το κάθε μαγαζί. Είναι οχτώ σε όλη την ελλάδα αυτή τη στιγμή και είναι άλλοι ιδιοκτήτες. Ουσιαστικά είναι δικό μου δημιούργημα. Δε θα έλεγα όμως ό,τι είναι γυμναστήριο. Είναι κάτι διαφορετικό. Είναι ένας χώρος ο οποίος προσφέρεται για ομαδικά προγράμματα,πιο πολύ εναλλακτικής άσκησης,δηλαδή γιόγκα,όλα τα είδη τής γιόγκα,πιλάτες και ό,τι  έχει να κάνει με την ανατολίτικη φιλοσοφία. Υπάρχουν προγράμμτα fitness,περισσότερο όμως σε personal μορφή όπως και  βάρη, τα οποία είναι μόνο σε personal ή σε μορφή small groups ενώ εστιάζουμε πιο πολύ στα ομαδικά προγράμματα και ό,τι έχει να κάνει με την γιόγκα και την φιλοσοφία της. Power γιόγκα,Μπάντα,όλα τα είδη...Το Asana δεν είναι ανταγωνιστικό των γυμναστηρίων,είναι στούντιο βασικά. Γι΄αυτό και το μεγαλύτερο είναι στα 800 τετραγωνικά. Δεν είναι τεράστιοι χώροι που τα΄χουν όλα μέσα και τα κάνουμε όλα.
http://www.asanatv.gr/jwplayer/play.php?idVideo=USre1yfx

Ερ:Έχεις περάσει στα προγράμματα αυτών των στούντιο όσα κάνεις εσύ καθημερινά,όσα αποτελούν τρόπο ζωής για σένα ?

-Ναι. Τα προγράμματα τα ανανεώνω κάθε χρόνο,γίνεται εκπαίδευση στους γυμναστές,υπάρχουν καινούργιες ιδέες και προστίθενται κι άλλα κι άλλα,και πάνε ανάλογα με το ρεύμα που υπάρχει και στο εξωτερικό. Ό,τι γίνεται στην Αμερική ή στην Γερμανία που είναι η βάση τής Ευρώπης όσων αφορά το fitness και όλη αυτή την κουλτούρα,αυτόν τον τρόπο ζωής. Αυτά φέρνουμε και στην Ελλάδα. 
Ερ:Φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο δε βελτιώνει μόνο την εξωτερική εμφάνιση κάποιου,αλλά επενεργεί και στην ψυχολογία του,στον τρόπο που σκέφτεται. Τι ακούς από τον κόσμο ?

-Έχει βοηθήσει πολύ κόσμο. Φαντάσου πως πολλοί έχουν βοηθηθεί και μόνο μέσα από τα DVD,πόσο μάλλον να έρθεις να κάνεις live ένα πρόγραμμα. Μαθαίνεις το σώμα σου. Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι που θα πάει κάποιος σ΄ένα στούντιο σ΄ένα γυμναστήριο. Κατά κύριο λόγο πάνε για να αδυνατίσουν. Κατά δεύτερο λόγο είναι ό,τι θέλουν να κάνουν κάτι διαφορετικό,κάτι για τον εαυτό τους και να νιώσουν καλά. Εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε ν΄αρχίζει ανάποδα. Πρώτα να νιώσουν καλά και δεύτερος στόχος να είναι το αδυνάτισμα. Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει παιδεία πάνω σ΄αυτό το θέμα.


Ερ:Ο τρόπος ζωής,όλο αυτό το πακέτο που προτείνεις, αισθάνεσαι,σε μια χώρα όπως η Ελλάδα,να δέχεται μεγάλο ανταγωνισμό από την σαφώς πιο εύκολη και βολική "λύση",που προσφέρει μια δίαιτα ?

-Κάνω το λάθος επάγγελμα σε λάθος χώρα. Αν είχα ταβέρνα με σουβλάκια θα ήταν διαφορετικά : ) (γέλια) Πραγματικά,προσπαθείς να πείσεις ανθρώπους ό,τι αυτό θα τους κάνει καλό στην υγεία τους. Δεν είναι εύκολο πίστεψέ με. 20 χρόνια που κάνω αυτό το πράγμα,μου΄χει βγει η ψυχή. Είμαστε τεμπέλικος λαός. Θέλουμε την εύκολη λύση και κάτι γρήγορο. Μια δίαιτα εξπρές,δίαιτες πείνας θα΄λεγα εγώ. "Λίγο πριν το καλοκαίρι πως θα χάσω τα κιλά μου",αυτό είναι το μότο τους. Aυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν οι περισσότεροι είναι πως,όπως συνηθίζω από μικρό παιδί,πλένω το πρόσωπό μου το πρωί που ξυπνάω και τα δόντια μου, με τον ίδιο τρόπο φροντίζω το σώμα μου. Δεν υπάρχει αυτό στην Ελλάδα. Το σώμα θα το θυμηθώ τελευταίο όταν θα χτυπήσει το καμπανάκι,όταν με πιάσει η μέση,όταν έχω πάρει βάρος. Είναι σημαντικό να αλλάξεις την νοοτροπία τού άλλου,τον τρόπο ζωής του,γιατί αυτό είναι τρόπος ζωής. Δεν είναι κάνω δύο μήνες και τέλος.Αυτό είναι στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Πρέπει να το εντάξει ο καθένας όμως,είναι απαραίτητο. Χωρίς καλή κυκλοφορία στο αίμα,τίποτα δεν λειτουργεί σωστά. Γι΄αυτό και ο περισσότερος κόσμος έχει προβλήματα με τη μέση του,με τον αυχένα,με τα γόνατά του κλπ..Πάρα πολλά οφείλονται στο ό,τι ο οργανισμός δε δουλεύει σωστά. Όταν τρως ό,τι βλακεία υπάρχει,όταν δεν μαγειρεύεις σωστά το φαγητό σου,όταν τρως έτοιμο φαγητό και προσθέτεις τοξίνες στον οργανισμό,όταν δεν υπάρχει κίνηση,τότε μπλοκάρει ο οργανισμός,δεν λειτουργεί σωστά. Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει μάθει να κινείται. Η καθιστική ζωή δημιουργεί ένα σωρό προβλήματα. Άντε τώρα να τού αλλάξεις την νοοτροπία.


Ερ:Ποιες είναι εκείνες οι τροφές που ωφελούν περισσότερο τον οργανισμό και δε θα πρέπει να λείπουν από την καθημερινή μας διατροφή ?
 
-Όλες οι τροφές χρειάζονται. Χρειάζεσαι τον υδατάνθρακα για να έχεις ενέργεια. Χρειάζεσαι την πρωτεΐνη για να έχεις καλό μυικό ιστό,χρειάζεσαι τα φρούτα,το νερό,τους χυμούς,ηλεκτρολύτες,όλα αυτά που είναι πηγές ενέργειας. Οπότε σημαίνει πως πρέπει να παίρνουμε από όλες τις κατηγορίες τροφών. Πρέπει να έχουμε τα 5 γεύματα την ημέρα για να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός,δεν πρέπει να στερούμαστε πράγματα. Να τρώμε από λίγο και συχνά. Δηλαδή η πιο σωστή διατροφή,είναι αυτή που κάνουν τα μωρά,ανά τρεις ώρες. Πολλά και μικρά γεύματα. Γιατί όταν φροντίζουμε ένα μωρό,του κάνουμε την διατροφή που πρέπει. Του δίνεις το φρούτο στο δεκατιανό,απογευματινό την κρέμα,του κάνεις τα βραστά..ανά τρεις ώρες, κι έτσι το παιδί έχει ενέργεια. Το ίδιο πρέπει να γίνεται και όταν είσαι σε μεγαλύτερη ηλικία ανά τρεις ώρες. Και το φρούτο χρειάζεται και τα δημητριακά χρειάζονται και το κρέας και η σαλάτα και τα μακαρόνια. Απλά αντί για τα κανονικά προτιμάμε ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Δεν αλλάζουν σε γεύση και είναι πολύ πιο υγιεινά. Ή το ψωμί ολικής άλεσης ή τα δημητριακά ολικής άλεσης. Είναι συνήθεια. Οι περισσότεροι τρώνε μόνο ένα γεύμα,το βράδυ. Το βράδυ δεν μπορείς να τα καταναλώσεις,να γίνει το φαγητό ενέργεια. Το φαγητό γιατί μας χρειάζεται ? Για να έχουμε ενέργεια,για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις δραστηριότητες τής καθημερινότητας. Όταν τρως το βράδυ,πας και κοιμάσαι. Γι΄αυτό γίνεται λίπος. Είναι απλά πράγματα τα οποία τα ξέρουμε όλοι,αλλά πόσοι είναι αυτοί που τα τηρούν. Προσωπικά,αν δεν έκανα αυτή την δουλειά δεν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω με τέσσερα παιδιά και με όλη αυτή την ένταση που ζω στην καθημερινότητά μου. Εάν δεν είχα να εκτονώνομαι κι εγώ κάπου, να μου φεύγει αυτή η ένταση. ..Από την άλλη, είναι κάτι που μου αρέσει,που μου φτιάχνει τη μέρα μου και που ήρθε απολύτως φυσιολογικά. Δηλαδή,αν δεν το κάνω δύο τρεις φορές την εβδομάδα νιώθω τύψεις,όχι γιατί φοβάμε μήπως παχύνω. Δεν νιώθω καλά εγώ,ψυχολογικά. Υπάρχει διαφορά. Το βλέπουμε πολύ επιφανειακά.


Ερ:Πολλοί θέλουν να μοιάσουν,σ΄αυτό που βλέπουν στα εξώφυλλα των περιοδικών.
 
-Να κάνουν τέλειους κοιλιακούς,να έχουν το τέλειο κορμί. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Αυτό που προέχει είναι καταρχήν να αισθάνομαι εγώ καλά με τον εαυτό μου. Τώρα το τι θα πουν οι άλλοι,δε μ΄ενδιαφέρει.
 

Ερ:Κάνεις αυτό που ονειρευόσουν από μικρή ή πέρασες από διάφορα επαγγέλματα μέχρι να καταλήξεις στη γυμναστική ?
 
-Από 7 χρονών το κάνω. Μάζευα τα παιδιά τής γειτονιάς και τους έκανα γυμναστική. Με ρωτούσαν από 7-8 χρονών τι θα γίνεις όταν θα μεγαλώσεις κι έλεγα γυμνάστρια. 


Ερ:Οι γονείς σου δεν προσπάθησαν να σε μεταπείσουν,να σε κατευθύνουν σε κάποιο επάγγελμα με πιο σίγουρες και καλές,για εκείνη την εποχή,απολαβές ?
 
-Ίσως να τους πέρασε από το μυαλό να ακολουθήσω κάποιο άλλο επάγγελμα,κάτι πιο σίγουρο, αλλά από την ώρα που ήμουν όλη μέρα στο στίβο κι έκανα προπόνηση,και ήμουν τόσο αποφασισμένη για το τι μου αρέσει,με στήριξαν πάρα πολύ. Είχα στόχο να τρέξω στους ολυμπιακούς. Αυτός ήταν εμένα ο στόχος μου. Έκανα στίβο,πρωταθλητισμό και αυτό ήταν το όνειρό μου. Και μετά ήρθαν όλα όσα ακολούθησαν επαγγελματικά. Αλλάζει η πορεία σου,δεν ξέρεις τι θα σου συμβεί. 


Ερ: Θα είσαι κι εσύ τόσο ελαστική,με τα δικά σου παιδιά ? : ) (γέλια)

-Θα τους δώσω κάποιες κατευθύνσεις. Εντάξει, λογικό είναι κι εγώ σαν μάνα,να θέλω τα παιδιά μου να πάρουν μια καλή μόρφωση,να΄χουν μία παιδεία,να΄ναι καλοί άνθρωποι πάνω απ΄όλα,και το βασικότερο να΄χουν υγεία ! Εντάξει αυτό είναι δεδομένο. Από εκεί και πέρα είμαι τής άποψης πως οπουδήποτε έχουν ταλέντο,αυτό ν΄ακολουθήσουν. Ό,τι κάνουν να το κάνουν καλά. Όχι καλά,τέλεια ! Δε με νοιάζει αν θα γίνει επιστήμονας. Μ΄ενδιαφέρει αυτό που θα διαλέξει να το κάνει σωστά,επαγγελματικά,να είναι συνεπής και να το κάνει με ζήλο. Ό,τι θέλει. Ό,τι θέλει ας διαλέξει να κάνει. Απλά να μην είναι μέτρια,να είναι πολύ καλή σ΄αυτό. 
Ερ:Και που να το φανταζόσουν τότε, πως θα ήσουν μετά από χρόνια,το κεντρικό και το πιο αναγνωρίσιμο πρόσωπο, που θα σηματοδοτούσε την απαρχή μιας καινούργιας τάσης σε ό,τι αφορά την γυμναστική στην Ελλάδα. 

Ναι γιατί πάντα τα γυμναστήρια τα είχαν για bodybuilding, για τίποτα άλλο. Ήταν καθαρά γι΄αυτούς που ήθελαν να κάνουν bodybuilding. Εμένα μ΄αρέσουν τα σπορ,οι αερόβιες ασκήσεις,μ΄αρέσει η φύση. Αναγκαστικά θα κάνεις και κάποιες δραστηριότες indoor λόγο και του καιρού που δεν βολεύει όλο τον χρόνο,αλλά γενικά μ΄αρέσει ο συνδυασμός. Δηλαδή να κάνεις γιόγκα μέσα σε αίθουσα αλλά να κάνεις και γιόγκα στη φύση. Ή να τρέξεις. Το τρέξιμο μ΄αρέσει πάρα πολύ ! Το κολύμπι ! Μ΄αρέσουν τα σπορ. Δεν είμαι πολύ στα βάρη. Ένας άνθρωπος με ενέργεια,fit, πρέπει να΄χει απ΄όλα,αερόβια ικανότητα,ελαστικότητα,μυική δύναμη,αντοχή στη δύναμη. Αυτοί που κάνουν bodybuilding δε σημαίνει ό,τι είναι super fit.

 
Ερ: Μίλησέ μου λίγο για γα συμπληρώματα διατροφής. Είναι απαραίτητα στον οργανισμό ?
 
- Ό,τι είναι φυτικό,που δεν έχει επιπλοκές στην υγεία σου. Τα συμπληρώματα διατροφής χρειάζονται,αλλά θα πρέπει να αποτανθείς στο φαρμακείο,ώστε να΄ναι ασφαλή και εγκεκριμένα από τον Ε.Ο.Φ. Κάποιες στιγμές ο μεταβολισμός επιβραδύνεται και λόγο ηλικίας και συνθηκών εργασίας και ζωής γενικότερα,οπότε χρειάζονται κάποια συμπληρώματα. Για παράδειγμα προτείνω το size one τής power health,που το παίρνεις μισή ώρα πριν το φαγητό και δεσμεύει το κακό λίπος, το οποίο το αποβάλλεις μέσω ούρησης. Υπάρχουν κάποια πράγματα που χρειάζονται. Γιατί πολλές φορές και το αδυνάτισμα είναι και θέμα κάποιων κινήσεων που πρέπει να κάνεις στην διατροφή. Συμβαίνει όμως συχνά,να κολλάει ο μεταβολισμός,όταν δεν έχεις χειριστεί σωστά τον οργανισμό σου με κατά καιρούς δίαιτες πείνας,τότε δεν καις εύκολα το λίπος,ούτε χάνεις εύκολα κιλά. Εκεί χρειάζονται τα συμπληρώματα. Αλλά οτιδήποτε φυτικό. Που ξέρω πως είναι από φυτικά υλικά,και δεν έχεις επιπτώσεις.

Ερ:Δίνεις τόση έμφαση στο να νιώθεις εσωτερικά ήρεμη και καλά,που αναρωτιέμαι αν σαν γυναίκα, ενδιαφέρεσαι καθόλου για το "φαίνεσθαι" ?

-Κοίτα,δεν υπάρχει γυναίκα που να μην είναι φιλάρεσκη. Το θες αλλά το θες με μέτρο. Ζεις μ΄αυτό, και περνώντας τα χρόνια και με την ωριμότητα τού μυαλού,περνάει κάπου σε δεύτερη μοίρα αυτό. Όχι όμως ό,τι δε μ΄ενδιαφέρει να είμαι καλά. Πάνω απ΄όλα για μένα, για τον άντρα και για τα παιδιά μου. Θέλω να΄μαι περιποιημένη,να΄μαι υγιής, να΄ναι healthy τα μαλλιά μου,να΄ναι healthy το δέρμα μου. Δηλαδή σε τέτοια κατάσταση,όχι η εμμονή,ό,τι έβγαλα μία ρυτίδα και θα πεθάνω. Να υπάρχει δηλαδή ισορροπία τού μέσα με το έξω. 

Τι σ΄αρέσει να κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο ?

-Ο ελεύθερόs μου χρόνος είναι ελάχιστος κι έτσι δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα. Θα σου πω όμως. Γράφω μαντινάδες. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Και αυτό μού το έχει περάσει ο παππούς μου από την Κρήτη. Γενικά μ΄αρέσει ό,τι έχει να κάνει με δίστιχα. Είναι κάτι που μου βγαίνει από μέσα μου,δεν το προσπαθώ καθόλου. Κάποια στιγμή εκεί που κάθομαι μου΄ρχεται κάτι και το γράφω. Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ και με ξεκουράζει πάρα πολύ. Από την άλλη,ευτυχώς που κάνω αυτή τη δουλειά που κάνω και διατηρούμαι σε φόρμα,αλλιώς θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Δεν προλαβαίνω σχεδόν τίποτα για μένα. Ευτυχώς που τα μαλλιά μου είναι ίσια και δεν χρειάζομαι κάθε τόσο κομμωτήριο. : ) (γέλια) 
Όταν είμαι στο σπίτι καμιά φορά, θα βάλω στη μούρη μου ό,τι βρω στο ψυγείο,φυτικά πράγματα,ξέρεις τώρα.  Μη νομίζεις δηλαδή πως είμαι όλη μέρα στο άγχος να φτιαχτώ κλπ..Φυσιολογικός,απλός άνθρωπος είμαι. Το να βγεις περιποιημένη σε μια φωτογράφηση είναι λογικό. Αλλά δε σημαίνει πως όλη μέρα είμαστε μες την καλή χαρά. Αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου,αυτό είναι το βασικό. 


Ερ: Πόσο δύσκολο είναι ν΄ανακαλύψει κάποιος την ευτυχία ? Αισθάνεσαι πως την έχεις βρει,πως την ζεις ?


-Για μένα ο στόχος ήτανε να δημιουργήσω οικογένεια να κάνω παιδιά και με έχει καλύψει αυτό το πράγμα. Ξέρεις, ο καθένας πιστεύω πως πρέπει να βρει αυτό που θα τον  κάνει ευτυχισμένο. Αυτό που σου λέω είναι μεγάλη κουβέντα ! Δηλαδή για μένα είναι αυτό,για κάποιον άλλον μπορεί να είναι να ταξιδέψει σ΄όλο τον κόσμο,για κάποιον άλλον να είναι πετυχημένος στην δουλειά του.. Ήθελα πάρα πολύ να κάνω παιδιά. Από εκεί πέρα,όλα τ΄άλλα. Η δουλειά μου,η γυμναστική, όλη αυτή η τρέλα,γιατί αυτό που κάνω θέλει τρέλα,μεράκι. Από την γυμναστική δεν έκανε ποτέ κανένας λεφτά,πίστεψέ με. Αυτό είναι,ή το΄χεις μέσα σου και σε τρώει ή άστο καλύτερα. Όποιος πήγε να το δει καθαρά επιχειρηματικά,δεν τα κατάφερε. Θέλει μεράκι. Δεν περιμένεις ό,τι θα γίνεις ο τάδε επιχειρηματίας, ούτε τίποτα ανάλογο..

Ερ: Αισθάνεσαι πως έχεις ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη στην γυμναστική,ώστε να το σκεφτεί κάποιος δυο φορές πριν πει "είμαι γυμναστής,άρα και συνάδελφος με την Ελένη Πετρουλάκη" ?

-Ό,τι δηλώσεις είσαι. Θα σου πω κάτι. Είναι μία δουλειά η οποία μπερδεύει τον κόσμο. Είναι τελείως άλλο πράγμα, το κάνω γυμναστική για πάρτη μου και άλλο το διδάσκω γυμναστική. Έχει τεράστια διαφορά. Δε σημαίνει πως ένας που έχει φτιάξει το δικό του σώμα,μπορεί να φτιάξει και τους άλλους. Θέλει γνώσεις. Είναι πολύ παρεξηγημένη η έννοια τού γυμναστή,πίστεψέ με. Θέλει να έχεις βασικές γνώσεις από ανατομία μέχρι εργοφυσιολογία, φυσιολογία μυών,τα πάντα. Δεν μπορείς να βγάλεις ένα πρόγραμμα,επειδή το΄κανε ο δίπλα και ο άλλος απέναντι. Δε γίνεται. Ο κάθε άνθρωπος θέλει και διαφορετικό πρόγραμμα,για να μπορέσει να βελτιώσει γενικότερα το σώμα του. Και βγαίνει ο κάθε άσχετος λοιπόν, που γυμνάστηκε 5 χρόνια και γίνεται personal trainer. Διδάσκω τη γιόγκα τόσα χρόνια,παρακολουθώ σεμινάρια,διαβάζω βιβλία,ενημερώνομαι, κάνω το ένα, το άλλο και βγαίνει το κάθε παιδάκι επειδή έχει δει ένα DVD και το παίζει ειδήμονας. Θέλει πολλά χρόνια πίστεψέ με. Και κάθε μέρα που περνάει,κάθε μέρα μαθαίνεις πράγματα,γιατί είναι μια δουλειά η οποία εξελίσσεται,το personal training αλλάζει, τα προγράμματα αλλάζουν,οι κινήσεις,η φυσιολογία των μυών τα πάντα. Οπότε δεν μπορεί ο κάθε άσχετος ξαφνικά να το παίζει trainer. Καταστρέφουνε τον κόσμο,τραυματίζουν τον κόσμο,κάνουν πολύ κακό στην δουλειά,δεν είναι επαγγελματίες,δεν είναι γνώστες και απωθούν πολύ κόσμο,που την έχει πατήσει έτσι,κι έχει μισήσει την γυμναστική μέσα από έναν κακό δάσκαλο. Είμαι πολύ ενοχλημένη μ΄αυτό που συμβαίνει.


Ερ: Έχει πέσει το μάτι μου σε "γυμνάστριες",που είναι λίγο μοντέλα,λίγο τραγουδίστριες,λίγο ηθοποιοί. Ό,τι κάτσει.

-Κάθε άσχετος σου λέω. Είμαστε σε μια χώρα που δεν υπάρχει αξιοκρατία και πρέπει να πονέσεις για να αποδείξεις ό,τι αξίζεις κάτι. Πρέπει να περάσεις από χίλια κύματα για να αναγνωριστεί η αξία σου σε οποιοδήποτε τομέα. Και βλέπεις πολλές φορές, που αν κάποιος πάει στο εξωτερικό και πετύχει τότε λένε "είδες ο τάδε,έγινε Κάποιος" και στην Ελλάδα τον είχαν τού πεταματού.


Ερ:Την εσωτερική σου ηρεμία,μπορεί να την χαλάσει κάτι, απ΄όσα βλέπεις γύρω σου ?

-Θυμώνω με τα κόμπλεξ των ανθρώπων, που αντί να κοιτάζουν τον εαυτό τους και να προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι,μειώνουν τον άλλον. Θα βρούνε πρόβλημα στον άλλον,για να αισθανθούν αυτοί καλά. Αυτό μ΄ενοχλεί αφάνταστα. Αυτή η νοοτροπία στην Ελλάδα μ΄ενοχλεί αφάνταστα. Μ΄ενοχλεί ρε παιδί μου,πως να το κάνουμε. Σε σημείο,τι να σου πω.. Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω ζηλέψει για κανέναν λόγο. Ποτέ ! Ποτέ δεν προσπάθησα,ξέρεις,να πω κάτι κακό για άλλον για να φανώ εγώ καλύτερη. Ποτέ ! Δεν είχα λόγο να το κάνω,κι έτσι δεν πρέπει να΄χει λόγο κανείς. Πάντα πρέπει να κοιτάζεις πως θα βελτιώσεις τον εαυτό σου,πως θα φτιάξεις το σπίτι σου,κι άσε τι κάνει ο άλλος..Είχαμε μείνει στην Ιταλία 2 χρόνια και ένιωθες πως τους ανθρώπους που έχουν πετύχει κάτι σημαντικό στη δουλειά τους,τους αντιμετωπίζουν τελείως διαφορετικά. Μ΄έναν θαυμασμό,όχι με μία ζήλια. Θέλουν να τον φτάσουν,όχι να τον ρίξουν κάτω. Εδώ είμαστε.. Άσε τώρα..


Ερ:Ενώ,σε μια κρατικοδίαιτη Ελλάδα, για χρόνια δεν μπορούσαμε να δεχθούμε την επιτυχία τού άλλου στον ιδιωτικό στίβο,τώρα φτάσαμε στο άλλο άκρο,να στιγματίζουμε την χρεωκοπία και όσους χρεωκόπησαν. Θα΄πεφτε στα μάτια σου,κάποιος που χρεοκόπησε ?

-Δεν είναι καθόλου κατακριτέο. Και ειδικά όταν έχεις οικογένεια και παιδιά,προσπαθείς κάθε μέρα να σταθείς όρθιος ή να ξανασταθείς,αν είχες μία επιχειρηματική αστοχία. Και πρέπει να είσαι και βράχος. Δε γίνεται να το βάλεις κάτω. Απλά,είναι πολύ εύκολο να πεις "κοίτα,καλά να πάθει" . Και πάλι καταλήγουμε στη ζήλεια. Γιατί αυτός κι όχι εγώ. Το να μην πας καλά στη δουλειά και ειδικά όπως είναι η κατάσταση σήμερα,είναι εύκολο πράγμα. Τι λες τώρα. Πολύ εύκολο. Πολύ λεπτή η γραμμή.


Ερ:Θα σ΄ενδιέφερε να κατέβεις υποψήφια βουλευτής με κάποιο πολιτικό κόμμα ?

-Όχι ιδιαίτερα. Μπορεί σε μεγαλύτερη ηλικία να το σκεφτόμουν,τώρα όχι. Είναι ωραίο να προσφέρεις στα κοινά,με την καλή έννοια,ειδικά στο θέμα τού αθλητισμού που χωλαίνει στην Ελλάδα,χρειάζεται δουλειά. Αλλά τώρα με 4 παιδιά δεν θα προλάβαινα με τίποτα. Θέλει χρόνο γι΄αυτά. Θέλει ν΄αφιερώσεις πάρα πολύ χρόνο, για να πεις ό,τι έκανα σωστή δουλειά.

Ερ:Το "μαζί τα φάγαμε" κι αυτή η ενοχική λογική που προσπαθούν να μας περάσουν, σ΄ενοχλεί ?

-Γιατί να φταίω εγώ ? Συγνώμη δηλαδή. Εγώ δουλεύω από δεκαοχτώ χρονών,έχω φάει την ζωή μου,τα νιάτα μου,από το πρωί μέχρι το βράδυ. Πως λένε σαν τον μαύρο...κυριολεκτικά σαν τον μαύρο,έχω ρίξει δουλειά που δε φαντάζεσαι. Γιατί λοιπόν να φταίω εγώ για όλη αυτή την κατάσταση ? Μου παίρνει το 30% η εφορία,δουλεύω με τιμολόγιο είναι όλα νόμιμα,για ποιο λόγο να φταίω εγώ ? Παλεύω να πληρώσω ένα ΦΠΑ,παλεύω για να σώσω μια κατάσταση,για ποιο λόγο εγώ να έχω μερίδιο ευθύνης σ΄αυτή την κατάσταση ? Δε μου χαρίστηκε τίποτα. Από το μηδέν πάλεψα,δεν είχα τίποτα από τους γονείς μου. Σου λέω,από 18 χρονών δεν έχω σηκώσει κεφάλι. Γιατί λοιπόν να έχω εγώ και ο καθένας που έχει παλέψει στη ζωή όπως εγώ,ίδιο μερίδιο ευθύνης με τον τεμπέλη που κάθεται στην καφετέρια και πίνει τρεις ώρες καφέ τη μέρα. Που δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του,που τα βρήκε όλα έτοιμα,που είχε ένα μαγαζί και το νοίκιαζε και ξαφνικά επειδή λόγο τής κρίσης τού έμεινε ανοίκιαστο το μαγαζί έχει πρόβλημα. Στο ίδιο καζάνι όλοι ?


Ερ:Πως καταλήξαμε να μας κυβερνάνε τέτοιοι άνθρωποι ?

-Υπάρχουν και αξιόλογοι πολιτικοί. Το πιστεύω,όπως συμβαίνει σε όλους τους χώρους. Υπάρχουν και αξιόλογοι άνθρωποι οι οποίοι προσπάθησαν να κάνουν σωστά την δουλειά τους,αλλά όταν μέσα σ΄αυτό τον χώρο όπως συμβαίνει παντού,υπάρχουν και τα λεγόμενα λαμόγια,τι να περιμένεις ? Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.


Ερ:Πιστεύεις στο θεό ?

-Απόλυτα ! Δεν είμαι τού να πηγαίνω συνέχεια στην εκκλησία,αλλά όταν θα το κάνω θα το κάνω με την ψυχή μου. Το αισθάνομαι,απόλυτα. Και δηλώνω χριστιανή ορθόδοξη. Και έχω δει πραγματικά την βοήθεια τού θεού σε δύσκολες στιγμές. Δεν είναι ανάγκη να είσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ σε μία εκκλησία,για να δηλώνεις πιστός. Το να προσπαθώ να μη βλάψω τον συνάνθρωπό μου,το να προσπαθώ να τηρώ τις δέκα εντολές σε γενικά πλαίσια,σημαίνει ό,τι ακολουθώ αυτά που ΕΙΠΕ. Στέκομαι περισσότερο στην ουσία,παρά στους τύπους.


Ερ:Μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου,να μην εξελίσσεται,να μη σχεδιάζει καινούργια πράγματα ?

-Είμαι άνθρωπος που κλείνει έναν κύκλο και ανοίγει έναν άλλο. Μ΄αρέσει να δημιουργώ πράγματα,με καινούργιες ιδέες. Γύρω από την τρέλα τού αθλητισμού. Γενικά σε ό,τι αφορά τη διατροφή,ποτέ δεν επαναπαύεσαι. Κάθε φορά που ξεκινάω κάτι καινούργιο,έχω το ίδιο άγχος όπως την πρώτη φορά. Βασικά,αυτό που με αγχώνει περισσότερο απ΄όλα είναι το πως θα μεγαλώσω αυτές τις 4 κοπέλες !! Αυτό είναι το μεγαλύτερό μου άγχος. Περισσότερο κι από το επαγγελματικό. Όπως και το να μπορέσω να δημιουργήσω τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε να μπορέσουν αυτά τα παιδιά να έχουν μία αξιοπρεπέστατη ζωή. Αυτό ! Γιατί δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου