Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Κατερίνα Στικούδη: Δεν την πειράζουν οι κριτικές!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Δεν καταλαβαίνει από κριτικές η Κατερίνα Στικούδη, έχει βάλει στόχο να γίνει τραγουδίστρια και αυτό θα κάνει, όπως δήλωσε στο περιοδικό «Glam».

Η διάσημη ατάκα «Από φωνή…» φαίνεται πως της έχει κολλήσει για τα καλά, την ενοχλεί αυτό;

«Δεν με πειράζει πάρα πολύ, να σου πω την αλήθεια. Εντάξει, είναι μία ατάκα πια που ξέρεις ότι ο άλλος θα πει… Ωστόσο, δεν θα μπω στη διαδικασία να πείσω κανέναν, γιατί αυτό που κάνω είναι πολύ συγκεκριμένο. Δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι είμαι μια καλλιτέχνιδα που θα τραγουδήσω στην όπερα. Που θα τραγουδήσω τα τραγούδια της κυρίας Γαλάνη ή της κυρίας Αλεξίου. Ξέρω τι να αγγίξω και μέχρι που φτάνουν τα όριά μου».

Ενώ δεν θα μπορούσε να μη ρωτηθεί και για τα προσωπικά της:

«Όταν ερωτευθώ, σε καμία περίπτωση δεν κοιτάζω τον τραπεζικό λογαριασμό. Σε καμία περίπτωση. Δεν με ενδιαφέρει καν! Ούτε το πορτοφόλι κοιτάω, ούτε τον λογαριασμό, ούτε και το αμάξι… Γιατί έχω αυτά που θέλω. Νιώθω καλά, δουλεύω, έχω έναν μισθό, έχω ένα αυτοκίνητο που μ’ αρέσει, δεν θα περίμενα από κάποιον άλλο να μου πάρει κάτι. Δεν θα κοιτάξω για να ερωτευθώ να είμαστε στα ίδια οικονομικά, αλλά νομίζω ότι, όταν ένα ζευγάρι δεν απέχει πολύ μεταξύ του οικονομικά, θα τα βρει. Όταν υπάρχει κάποια απόκλιση ανάμεσά τους, θα βγει αυτό το πράγμα».

Επιμέλεια: Τόλης Αλεξανδρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου