Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

5 ασκήσεις από την Σόφη Πασχάλη! Αρκούν για να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου...

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Όλο λες ότι θα ξεκινήσεις γυμναστική, αλλά όλο το αναβάλλεις. Δεν έχεις άλλες δικαιολογίες. Αν κάνεις αυτές τις 5 ασκήσεις πολύ σύντομα θα έχεις το σώμα που ονειρεύεσαι. 
Η γυμναστική είναι τρόπος να ξεδώσεις... λίγα λεπτά μέσα στην ημέρα που ξέρεις πως τα αφιερώνεις στον εαυτό σου! Το μυστικό για να ανέβει η ψυχολογία σου - τόσο γιατί το αποτέλεσμά της σημαίνει πιο σέξι κορμί, όσο φυσικά και επειδή η εξάσκηση προκαλεί ευεξία στους νευρώνες του εγκεφάλου! Τι περιμένεις λοιπόν; Η Σόφη Πασχάλη έχει ήδη φορέσει τη φόρμα της και σε περιμένει. 

5 ασκήσεις που κάνουν δουλειά σε όλο το σώμα, με μια μικρή επιμονή στα πιο δύσκολα σημεία - κοιλιακούς, love handles, ψωμάκια!   

Πως θα κάνεις τις ασκήσεις

Όπως θα δεις και παρακάτω, το πρόγραμμα δεν απαιτεί τίποτα περισσότερο από την καλή σου διάθεση και 20-30 λεπτά από το χρόνο σου κάθε φορά. Πιο συγκεκριμένα όμως η γυμνάστρια Σόφη Πασχάλη τονίζει:

- Η προθέρμανση είναι το Α και το Ω σε κάθε πρόγραμμα γυμναστικής. Προτίμησε διατάσεις ποδιών και χεριών για 10 λεπτά, πριν περάσεις στο ασκησιολόγιο. Πάρε μια ιδέα για το είδος των διατάσεων που μπορείς να κάνεις εδώ

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 8 φορές (Κάνε από 8 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά/άκρο, όπου αυτό χρειάζεται)! Πάρε μερικές ανάσες για 1 λεπτό και κάνε πάλι όλο το πρόγραμμα απότ ην αρχή! 

- Φρόντισε να ακολουθείς τις ασκήσεις το λιγότερο 3 φορές την εβδομάδα, αν θέλεις να δεις σύντομα αποτελέσματα στην περιοχή της κοιλιάς, τους μηρούς, τα χέρια και τις γάμπες. 
αναλυτικά οι ασκήσεις στο..
ΠΗΓΗ-http://www.tlife.gr/Article/HEALTHANDFITNESS-gym/0-55-37394.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου