Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Μαρία Τσουρή: «Δεν θέλω να έχω σκυμμένο το κεφάλι και απλώς να περιμένω να δω τι θα γίνει στην Ελλάδα»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Μαρία Τσουρή: «Δεν θέλω να έχω σκυμμένο το κεφάλι και απλώς να περιμένω να δω τι θα γίνει στην Ελλάδα»


Γιατί επέλεξε να ασχοληθεί με τον τομέα του σχεδιασμού αθλητικών ρούχων ηΜαρία Τσουρή;

«Τα ρούχα είναι αθλητικά και εκτός από αυτό, εγώ ζωγραφίζω. Οπότε τα σχέδιά μου θα μπαίνουν σε πολλά από τα ρούχα» δηλώνει η πρώην πολίστρια στο Glam και συμπληρώνει: «Έχω αναλάβει το κομμάτι των δημοσίων σχέσεων ουσιαστικά και την προώθηση των προϊόντων. Είναι πολύ δύσκολες οι εποχές. Δεν θέλω να έχω σκυμμένο το κεφάλι και απλώς να περιμένω να δω τι θα γίνει στην Ελλάδα. Πρέπει να προσπαθούμε στη ζωή μας και θα έρθει η στιγμή που ανταμειφθούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου