Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΑΝΝΑ ΝΤΑΡΙΛΗ -Το τροχαίο που της άλλαξε τη ζωή!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.




Δραματικές στιγμές έζησε η Γιάννα Νταρίλη, μετά από ένα σοβαρό ατύχημα που της σημάδεψε τη ζωή.
Σε συνέντευξη της, η τηλεοπτική γυμνάστρια "άνοιξε" την καρδιά της και αποκάλυψε καρέ-καρέ τον "εφιάλτη" που βίωσε εκείνη τη μέρα.
"Στις 15 Δεκεμβρίου, δυστυχώς, είχα ένα ατύχημα. Αρκετά σοβαρό. Ένα ταξί με χτύπησε ενώ περπατούσα στο Μανχάταν. Αυτό το ατύχημα μου άλλαξε τη ζωή, καθώς έπρεπε με βίαιο τρόπο να αλλάξω την καθημερινότητά μου.
Μου πήρε περισσότερο από έντεκα μήνες να επανακάμψω πλήρως. Το ατύχημα με άλλαξε ολοκληρωτικά. Ποτέ δεν θα είμαι η ίδια. Με "τραυμάτισε" μέσα μου. Όμως πρέπει να δίνουμε χώρο και στην ατυχία να γίνεται ευκαιρία. Έτσι, αυτό το διάστημα αφιερώθηκα στο να μελετήσω σε βάθος την αγορά των ΜΜΕ" δήλωσε στο "Life&Style".

ΠΗΓΗ- http://www.radar.gr/news/gianna-ntarili-to-troxaio-pou-tis-allakse-ti-zoi-13751.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου