Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Γυμνάστρια δια-ΜΑΝΤΗ…

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

το Gazzetta αποφασίσαμε να σηκωθούμε από καρέκλες, καναπέδες, μπαουλοντίβανα κτλ. και να… ασκηθούμε λιγάκι.
Ρωτήσαμε και μάθαμε ποια (μόνο γυναίκα θέλαμε) μπορεί να μας βοηθήσει σε αυτό. Αυτή η «απόπειρά» μας, μας… έριξε πάνω στη γυμνάστρια Μάντη Περσάκη. Απολαύστε την παρακάτω, οι περισσότεροι θα την αναγνωρίσετε από τη συμμετοχή της σε διάφορες πρωϊνές εκπομπές, εκεί όπου παρουσιάζει την ειδική θεματική ενότητα γυμνάζοντας κόσμο και κοσμάκη. Αν και βρίσκεται στην τρυφερή ηλικία των 24, δηλώνει επιχειρηματίας αφού είναι ιδιοκτήτρια δύο γυμναστηρίων σε Νέα Σμύρνη και Ελληνικό (Pilates by Mandy το όνομα).
Μάντη, μπήκες από μικρή στα… βάσανα λοιπόν. «Η ενασχόλησή μου με τη γυμναστική είναι κάτι που δεν μπορούσα να αποφύγω. Φαντάσου ότι από τα 2,5 μου χρόνια μέχρι τα 18 ασχολιόμουν με την κολύμβηση. Έκανα πρωταθλητισμό στη Βουλιαγμένη».
Και η συνέχεια τι περιελάμβανε; «Τελείωσα τη Γυμναστική Ακαδημία, τώρα κάνω μεταπτυχιακό πάνω στο πρόγραμμα “Προπονητική-Εργοφυσιολογία”. Και φυσικά τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τα Pilates».
Είναι μόνιμη συνεργάτιδα του ANT1. «Εμφανιζόμουν τα 4 τελευταία χρόνια στην πρωϊνή εκπομπή του ANT1, αλλά φέτος δεν έχει. Οπότε τώρα κάνω εμφανίσεις σε όλα τα κανάλια. Επίσης, έχω μόνιμη συνεργασία με όλα τα περιοδικά του ομίλου ΑΝΤ1».
Νιώθει ότι έχει να προσφέρει πολλά μέσω της τηλεοπτικής της παρουσίας. «Μου αρέσει και αισθάνομαι ότι μου ταιριάζει. Νομίζω ότι επηρεάζω θετικά και πολύ κόσμο, όσον αφορά τη γυμναστική». Εμάς σίγουρα…
Για τα προσωπικά της δεν θέλησε να μας μιλήσει, παρά το γεγονός πως κατά καιρούς της έχουν «προσάψει» σχέσεις με διάφορους αθλητές. Προτιμάς γυμνασμένους άντρες; «Θέλω γενικά να προέρχεται από το χώρο του αθλητισμού για να έχουμε κοινά ενδιαφέροντα. Το πρόγραμμά μου είναι αρκετά επιβαρημένο και θεωρώ πως με καταλαβαίνει καλύτερα κάποιος που κάνει πρωταθλητισμό».
Δηλώνει Παναθηναϊκός, δεν πηγαίνει ωστόσο στο γήπεδο. «Αν πάω στο γήπεδο όλο και κάποια σχέση με αθλητή θα μου “χρεώσουν” (γέλια). Όχι εντάξει… Απλά δεν προλαβαίνω. Από το πρωΐ μέχρι το βράδυ είμαι στα Πανεπιστήμια και στα Γυμναστήρια. Παρακολουθώ όμως γιατί “συνεργάζομαι” με πάρα πολλούς αθλητές υψηλού επιπέδου. Το κάνουν για αποκατάσταση, αλλά και για πρόληψη τραυματισμών».
Πρότυπό της η Ελένη Πετρουλάκη την οποία «γνώρισα τελευταία και είμαστε πολύ καλές φίλες. Κάναμε κι ένα σεμινάριο μαζί. Από αθλητές μου αρέσει πολύ ο τρόπος που αγωνίζεται ο πρώην μπασκετμπολίστας του Παναθηναϊκού, Μάικ Μπατίστ».
Πόσο εύκολα σε προσεγγίζουν οι άντρες; «Ε όχι πολύ εύκολα. Πιστεύω ότι φοβούνται λίγο πως δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν».
Για θυμήσου κάποιο χαρακτηριστικό τρόπο προσέγγισης από άντρα. «Ένα καλοκαίρι μέσα σε γεμάτο κλαμπ στις Σπέτσες, είχε πέσει ένας τύπος στο πάτωμα και έκανε κοιλιακούς για να του δώσω σημασία».
Είναι αυτό που λέμε ότι έπεσε στα πατώματα για πάρτη σου. Κι εσύ πως αντέδρασες; «Έπαθα σοκ. Αλλά κατάφερε να με κάνει να του μιλήσω γιατί μέχρι εκείνη την ώρα αδιαφορούσα».
Στις σχέσεις της είναι κτητική. «Τα θέλω όλα δικά μου, είμαι παλαιών αρχών γενικά στις σχέσεις», μας είπε χαρακτηριστικά. Έχει χτυπήσει άντρα, ενώ προτερήματα του χαρακτήρα της σύμφωνα με την ίδια είναι τα εξής: «Είμαι ειλικρινής, δυναμική και γενικά προσπαθώ να διατηρώ χαμηλούς τόνους».
Το πιο όμορφο στοιχείο πάνω σου είναι «τα μαλλιά μου (χαριτολογώντας). Μου αρέσει πολύ η κοιλιά μου, η οποία δεν παχαίνει ποτέ»!
Τρως ότι θες δηλαδή; «Από αθλήτρια που ήμουν, είχα συνηθίσει να τρώω ότι θέλω, αλλά να κάνω 10 ώρες προπόνηση τη μέρα. Δεν θα φάω “αηδίες”, θα φάω κανονικά σαν άνθρωπος όμως. Δεν θα σκεφτώ τις θερμίδες».
Οι Έλληνες γυμναζόμαστε ή είμαστε λιγάκι τεμπέληδες; «Πιστεύω ότι η κρίση έκανε καλό σε αυτό τον τομέα. Γιατί ο κόσμος δεν έχει λεφτά να βγαίνει συχνά και σπαταλάει τον ελεύθερο χρόνο του στη γυμναστική. Τονώνει και ψυχολογικά».
Μελλοντικά τι σκοπεύεις να κάνεις; «Να ανοίξω όσα περισσότερα γυμναστήρια μπορώ. Θέλω να με θυμούνται για τη δουλειά μου. Και μετά να δημιουργήσω μια οικογένεια. Μικρή όμως»…

ΠΗΓΗ- http://www.gazzetta.gr/gazzetta-girls/article/370090-gymnastria-dia-manti%E2%80%A6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου