Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

ΣΟΦΙΑ ΛΑΤΤΑ-Συνέντευξη!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Η σεξοβόμβα γυμνάστρια και λατρεμένη του ανδρικού πληθυσμού Σοφία Λάττα δεν σταματά να δίνει κίνητρο στους απανταχού φαν της και να τους υπενθυμίζει ότι αυτός που γυμνάζεται σκληρά στο τέλος πάντα νικά.
Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΩΦΙΔΟΥ
Αυτός, άλλωστε, είναι και ο σκοπός της όταν «ανεβάζει» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις πιο σέξι φωτογραφίες της. Με το μαγνητισμό, την ανατρεπτική διάθεση αλλά πάνω από όλα με τον αισθησιασμό που αποπνέει το σμιλεμένο της σώμα, η Σοφία Λάττα όπου κι αν εμφανίζεται -από clubs και shows μέχρι το χώρο όπου διδάσκει yoga- προκαλεί τους άντρες να γυμναστούν... σκληρά!
Γεννημένη στην Αθήνα, από την ηλικία των 4 ετών ασχολήθηκε με την ενόργανη γυμναστική, καταφέρνοντας μάλιστα να στεφθεί πρωταθλήτρια. Στη συνέχεια της καριέρας της κατέκτησε τον τίτλο «Miss Fitness Body» και παράλληλα ασχολήθηκε και ως μοντέλο με καταλόγους κάνοντας φωτογραφίσεις, ενώ είχε τη δική της στήλη σε διαδικτυακή lifestyle εκπομπή. Όμως, όταν η καρδιά της «χτύπησε», πριν 2 χρόνια, στη Μεγαλόνησο, τα άφησε όλα πίσω της για να ζήσει κοντά στον έρωτά της, χωρίς να προδώσει στιγμή τη μεγάλη της αγάπη, τη γυμναστική.
Οι φωτογραφίες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκαλούν πληθώρα σχολίων και αναμφισβήτητα είναι υπέρ του δέοντος αποκαλυπτικές. Ποιος είναι ο σκοπός σας;
Η απενεχοποίηση της αίσθησης που έχουμε για το σώμα μας και φυσικά η ανάδειξη της φροντίδας του, καθώς είναι το αντικείμενο της δουλειάς μου.
Έχετε δεχτεί πόλεμο από τα media για τις τόσο αποκαλυπτικές εμφανίσεις σας;
Έχω δεχτεί πόλεμο και έχω προβληματιστεί κάποιες φορές αρκετά. Αυτό που συνειδητοποιώ είναι ότι όταν κάτι δεν το φτάνεις, το πολεμάς λόγω κομπλεξισμού, πολύ συχνά από απλή κακία, και δεν οφείλω να ζω με τα «σωστά» των άλλων!
Πώς νιώθετε όταν διαβάζετε αρνητικά σχόλια για τον τρόπο που επιδιώκετε να προβληθείτε;
Ανάλογα με τον τρόπο που είναι διατυπωμένα τα σχόλια κάποιες φορές θίγομαι, άλλες στενοχωριέμαι ή απλώς αδιαφορώ!
«Σέξι», «απίθανο κορμί», «τούμπανο». Αυτοί είναι μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που σας αποδίδουν. Εσείς πώς αντιλαμβάνεστε τον εαυτό σας;
Μακάρι, πραγματικά, να ανταποκρίνομαι σε αυτούς τους χαρακτηρισμούς. Από εκεί και πέρα θέλω να πιστεύω πως οι δικοί μου άνθρωποι με εκτιμούν για την προσωπικότητά μου και εκείνοι που σχετίζονται με τη δουλειά μου ελπίζω να με θεωρούν αξιόλογη επαγγελματία.
Η γυμναστική είναι η ζωή σας. Πώς έγινε η αρχή και με τι ασχολείστε αυτή τη στιγμή;
Όντας χρόνια πρωταθλήτρια στην ενόργανη γυμναστική, ύστερα από παρότρυνση των προπονητών μου, έλαβα μέρος σε διαγωνισμό Fitness, όπου και κέρδισα το πρώτο βραβείο. Έτσι μετέπειτα ασχολήθηκα με εναλλακτικό αθλητισμό, yoga και zumba. Συνεχίζω μέχρι και σήμερα να μεταδίδω τις γνώσεις μου στο studio Yoga & fitness «SOFIt» που διατηρώ εδώ και έναν χρόνο στην Κύπρο.
Ο σύντροφός σας πώς αντιδρά σε όλη αυτή την προβολή της φυσικής σας ομορφιάς;
Ο σύντροφός μου με έχει επιλέξει γι' αυτό που είμαι. Γνωρίζει από την αρχή τις ασχολίες και τα ενδιαφέροντά μου καθώς επίσης και το χαρακτήρα μου! Ουσιαστικά η συντροφικότητα στηρίζεται σε άλλα πράγματα και όχι σε αυτά που έχουν να κάνουν με την εικόνα της δουλειάς μου, οπότε δεν υπάρχει χώρος στη ζωή μου για συντρόφους που δεν σέβονται τις επαγγελματικές επιλογές μου.
Πώς θα περιγράφατε την ιδανική σχέση;
Ιδανική θεωρώ τη σχέση που όχι μόνο δεν δυσκολεύει την καθημερινότητά μου αλλά γίνεται και ο τρόπος να ξεφεύγω από οτιδήποτε μπορεί να με ταλαιπωρεί, να με κουράζει και να με κάνει να νιώθω ανασφαλής. Πάντα με βάση το σεβασμό του ενός προς τον άλλον και τα αρκετά κοινά σημεία ανάμεσα στους δυο.
Είναι εύκολο για μια γυναίκα σαν και εσάς να έχει φίλες; Η γυναίκα είναι εκ φύσεως σκληροπυρηνικό ον και βασίλισσα του ανταγωνισμού και η αλήθεια είναι πως στις φιλικές σχέσεις μου με τις γυναίκες έχω δυσκολευτεί αρκετά.
Η οικογένεια είναι στα άμεσα πλάνα σας;
Θα θεωρούσα τη δημιουργία οικογένειας πολύ σημαντικό βήμα στη ζωή μου. Και βέβαια το επιθυμώ, με την προϋπόθεση να υπάρχει ο κατάλληλος σύντροφος.
Ασχολείστε με τα πολιτικά δρώμενα; Είστε προσκείμενη σε κάποιο κόμμα;
Δεν με αντιπροσωπεύουν καθόλου οι επιδεικτικές πολιτικές φιλοσοφίες. Προτιμώ να σκέφτομαι και να δρω με λογική -με άξονα δηλαδή- την ουσιαστικότερη έννοια του όρου «κοινό καλό». Ό,τι θεωρώ αντίθετο με το κοινό καλό το καταδικάζω!
Τι σχέδια κάνετε για το μέλλον;
«Όταν κάνουμε σχέδια ο Θεός γελάει», οπότε προτιμώ να εύχομαι και να προσπαθώ κάθε μέρα για το καλύτερο σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο.

πηγή- http://www.tvkosmos.gr/details.aspx?id=972692#.USC1CfJo3HE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου