Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Ο αθλητισμός, οι Πολιτικές επιστήμες και η υποκριτική!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Ο αθλητισμός, οι Πολιτικές επιστήμες και η υποκριτική!


Η Ντορέττα Παπαδημητρίου από έφηβη ασχολήθηκε με τον στίβο αφιερώνοντας 17 ολόκληρα χρόνια κόπων και σκληρής προπόνησης.
Η ηθοποιός μιλώντας σε συνέντευξη της στο Πρώτο Θέμα, περιγράφει τη διαδρομή της. «Ο αθλητισμός δεν ήταν κάτι που σκεφτόμουν επαγγελματικά. Όταν τελείωσα το σχολείο ήξερα πολύ καλά τι ήθελα να κάνω. Έδωσα Πανελλήνιες και πέρασα στο Πολιτικό της Νομικής επειδή ήθελα απλώς να μπω σε μια σχολή και ικανοποιήσω τους γονείς μου», λέει και συνεχίζει: «Το συζήτησα με τους γονείς μου και με συμβούλεψαν να μπω πρώτα στο Πανεπιστήμιο. Το έκανα αλλά δεν ήταν κάτι που μου άρεσε και δεν είμαι άνθρωπος που θα καταπιεστώ να ασχοληθώ με κάτι που δεν μου αρέσει», καταλήγει.


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/247927/ntoretta-papadimitrioy-o-athlitismos-oi-politikes-epistimes-kai-i-ypokritiki#ixzz2M4i5RBy7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου