Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Ο χορός είναι απίστευτη εμπειρία»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Ντορέττα Παπαδημητρίου: «Ο χορός είναι απίστευτη εμπειρία»


«Με το DWTS μου δόθηκε η πράγματι η ευκαιρία να ανακαλύψω πράγματα τα οποία δεν είχα ιδέα ότι μπορώ να κάνω», λέει η Ντορέττα Παπαδημητρίου σε πρόσφατη συνέντευξη της μιλώντας για την εμπειρία της με την συμμετοχή της στο χορευτικό σόου.
«Ο κόσμος με έχει γνωρίσει λίγο καλύτερα, γιατί βλέποντας με ως ηθοποιό δεν είχε την ευκαιρία να δει πώς κινούμαι, πώς είμαι ως άνθρωπος. Συγκυριακά, συνδυάστηκαν όλα πολύ ωραία μέχρι στιγμής», λέει στο περιοδικό Hello. Όσο για το πώς εκλαμβάνει την επιτυχία λέει: «Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα ενθουσιαστεί με τα κομπλιμέντα. Είμαι πιο ντροπαλή. Αλλά χαίρομαι όταν ακούω καλά σχόλια και μου αρέσει αυτό που κάνουμε. Η αλήθεια είναι ότι η κούραση και οι ώρες των προβών είναι πέρα από κάθε φαντασία», λέει και καταλήγει: «Αποφεύγω να κάνω πράγματα με το ζόρι ή επειδή πρέπει. Ο χορός είναι απίστευτη εμπειρία. Φροντίζουμε με τον δάσκαλο μου, τον Παύλο, κάθε χορογραφία να την αντιμετωπίζουμε σαν ρόλο. Έχει σχέση με τη δουλειά μου αυτό και είναι πολύ ενδιαφέρον», καταλήγει.


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/Media/story/243668/ntoretta-papadimitrioy-o-horos-einai-apisteyti-empeiria#ixzz2JuHV3BLD

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου