Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Τα οφέλη, στο σώμα μας και την ψυχολογία μας, από την γυμναστική "Γράφει η Κρίστη Μαυρίδου"

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece



  Στην προσπάθεια μας να μας πει μερικά μυστικά για τέλειο σώμα η κορυφαία, personal trainer, Κρίστη Μαυρίδου μας απάντησε σε μια σειρά ερωτήσεων και σήμερα σας δημοσιεύουμε την πρώτη.
  Τι σε έφερε κοντά στην γυμναστική και ασχολήθηκες μετέπειτα και επαγγελματικά;    

 Έχουμε βαρεθεί να ακούμε συνέχεια γυμναστές-πρώην αθλητές ότι ασκούνται από τα παιδικά τους χρόνια και ότι λόγω αυτού ασχολούνται τώρα επαγγελματικά με την γυμναστική. 
 Ομολογώ ότι μέχρι και την εφηβεία μου απέφευγα την γυμναστική όπως ο διάολος το λιβάνι! Το μόνο άθλημα που μου άρεσε και έκανα, ήταν το τένις, το οποίο συνδυάζει μυαλό και σώμα μαζί, γι’ αυτό και έχω εργαστεί και ως προπονήτρια mini tennis. 
 Μικρότερη πέρασα από....
διάφορα αθλήματα όπως ενόργανη γυμναστική, κολύμβηση, basket και σφαίρα. Ένας τραυματισμός όμως στο πόδι, μου έδωσε την «ευκαιρία» να σταματήσω, καθώς δεν με «γέμιζαν» όλα αυτά.    
 Πριν από 5 χρόνια περίπου, ούσα φοιτήτρια των ΤΕΦΑΑ, αλλά μη κάνοντας κάποιο είδος γυμναστικής, ένιωσα τι σημαίνει αυτό που κορόιδευα και δεν μπορούσα να καταλάβω πως συμβαίνει σε κάποιους ανθρώπους... την αγοραφοβία και κλειστοφοβία. «Ό,τι κοροϊδεύεις το λούζεσαι»! 
 Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να αλλάξω τρόπο ζωής και άρχισα να γυμνάζομαι κάθε μέρα από λίγο, όχι για την εμφάνιση αλλά για την ψυχολογία μου, καθώς με τη γυμναστική εκκρίνονται ενδορφίνες, οι οποίες σε κάνουν να νιώθεις ευφορία, εξισορροπούνται οι ορμόνες, λειτουργεί καλύτερα το νευρικό σύστημα και κατ’ επέκταση όλο το σώμα. Έτσι λοιπόν σώθηκα! Η γυμναστική είναι πραγματικά η σωτηρία μου! 
 Ο λόγος λοιπόν που ασχολήθηκα επαγγελματικά με την γυμναστική είναι γιατί, έτσι όπως έκανα καλό στον εαυτό μου, έτσι ήθελα να κάνω το ίδιο καλό και στους άλλους και ούσα πλέον personal trainer εδώ και 4 χρόνια, κατάλαβα ότι υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που χρειάζεται πραγματικά αυτή τη βοήθεια, τόσο τη σωματική όσο και την ψυχολογική. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, εκτιμώ τη γυμναστική 100 φορές περισσότερο από κάποιον που έχει περάσει όλη του τη ζωή μέσα σ’ αυτήν, γιατί χάρη σ’ αυτήν είμαι καλά, σωματικά και ψυχολογικά.     
 Τέλος, πρέπει να τονίσω ότι επειδή έχω υπάρξει και εγώ η ίδια με αρκετά κιλά παραπάνω, καταλαβαίνω απόλυτα πόσο δύσκολο είναι να αλλάξει κάποιος τρόπο σκέψης και ζωής για να χάσει κιλά. 
 Συστήνω λοιπόν, να γυμνάζεστε καθημερινά από ένα μισάωρο περίπου, έχοντας ως πρώτο στόχο την υγεία σας - σωματική και ψυχική – και ως δεύτερο στόχο την εμφάνιση, καθώς αυτή αργεί να έρθει και όταν έρθει είναι δύσκολο να μείνει (με φυσικό τρόπο πάντα). Εφοδιαστείτε με αρκετή επιμονή και πολλή υπομονή και θα δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου