Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ-Δεν έχει κυτταρίτιδα


Για τις διατροφικές της συνήθειες μίλησε η πρωταθλήτρια του επί κοντώ Έρρικα Πρεζεράκου αποκαλύπτοντας ότι καθημερινά πλέον τρώει γλυκά, πίτσες και σουβλάκια.

«Όσο έκανα αθλητισμό ήμουν πάντοτε σε κάποιο πολύ αυστηρό πρόγραμμα διατροφής από το οποίο ποτέ δεν έκανα γουρουνιές. Εδώ κι έναν χρόνο περίπου ο οργανισμός μου με ανέχεται. Σε καθημερινή βάση σχεδόν τρώω γλυκά, πίτσες, σουβλάκια, τα πάντα. Από το ένα άκρο που ήμουν πήγα στο άλλο και τον τελευταίο μήνα επανέρχομαι σιγά-σιγά στη διατροφή μου κι αρχίζω να ισορροπώ. Τώρα καταλαβαίνω πόσες τοξίνες έχουν όλα αυτά που τρώω». Ενώ παράλληλα αποκάλυψε πως αν συνεχίσει να τρώει έτσι θα αποκτήσει κυτταρίτιδα. «Προς το παρόν δεν έχω καθόλου κυτταρίτιδα. Για το μέλλον όμως δεν ξέρω. Αν συνεχίσω να τρώω έτσι θα αποκτήσω πολύ σύντομα».

ΠΗΓΗ: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου