Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ-Θέλω να ερωτευθώ..


Την κρυφή προσωπική της ζωή, το λόγο που ενέπνεε τους άντρες με τους οποίους είχε σχέση να την παντρευτούν και αν η οικονομική κρίση αφήνει χώρο να αναπτυχθούν μεγάλοι έρωτες, ήταν κάποια από τα θέματα που έθεσε το περιοδικό «Glam» στην Έρρικα Πρεζεράκου.

Γιατί τα Μέσα δεν έχουν ασχοληθεί με την προσωπική της ζωή; «Είναι επειδή δεν έχω! (γέλια). Γενικά, ενώ είμαι πολύ δυναμική και δραστήρια με τις δουλειές μου, αυτοί που με ξέρουν γνωρίζουν ότι είμαι πάρα πολύ ήσυχη και κάνω ήρεμη ζωή!», είπε η γνωστή πρωταθλήτρια.

Όταν ρωτήθηκε αν χρειάζεται για να δώσει ενέργεια σε μια σχέση πρέπει να ενθουσιαστεί, η κριτής του «DTWS2» απάντησε: «Οι άνθρωποι μέσα στην καθημερινότητά μας μπορεί να συναντήσουμε άλλους ανθρώπους που να αισθανθούμε ωραία πράγματα για εκείνους. Την ώρα που θα κοιτάξεις έναν άνθρωπο και μέσα σου θα παίζει το τραγούδι “Απόψε κάνεις μπαμ”, εκεί λες: “Αυτός είναι”. Είναι δύσκολο να συμβεί, αλλά επειδή μου έχει συμβεί στο παρελθόν να δω κάποιον και να μου… κοπούν τα γόνατα, πιστεύω ότι μπορεί να ξανασυμβεί. Το περιμένω!».

Η Έρρικα είχε πει: «Στις ερωτικές σχέσεις δεν με έχει απορρίψει κάποιος. Τους άντρες με τους οποίους είχα σχέση τους ενέπνεα να με παντρευτούν». Με αφορμή αυτή τη δήλωση η δημοσιογράφος τη ρώτησε πώς συνέβη αυτό: «Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο, εγώ αυτό που ήθελα να πω είναι ότι είχα πάντα μεγάλες σχέσεις και παρεξηγήθηκε. Έχω βιώσει όλα τα συναισθήματα και το συναίσθημα της απόρριψης, είναι πολύ φυσιολογικό. Την απόρριψη μπορεί να τη βιώνεις και μέσα στην καθημερινότητα μιας σχέσης. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει βιώσει απόρριψη μέσα σε μια σχέση. Γίνεται εγώ να είμαι η εξαίρεση;», εξήγησε.

Τέλος, η Έρρικα Πρεζεράκου υποστηρίζει ότι υπάρχει χώρος για μεγάλους έρωτες, παρά τη πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνουμε: «Με όλα αυτά που συμβαίνουν θα συνειδητοποιήσουμε ότι τα σημαντικά πράγματα στη ζωή δεν είναι ούτε τα χρήματα ούτε οι υψηλοί στόχοι, αλλά είναι το συναίσθημα, το τρόπος που συνδεόμαστε! Παλιά κάποιος μπορεί να έκανε αγώνα για να αγοράσει μια Τζάγκουαρ. Τώρα, μη έχοντας αυτήν την πιθανότητα, θα ασχοληθεί με το να “συνδεθεί” με έναν άλλον άνθρωπο. Σιγά-σιγά συνειδητοποιούμε ότι δεν είναι η ουσία της ζωής μας το χρήμα, αλλά πρέπει να κάνουμε και κοινωνικό έργο. Στο μέλλον πιστεύω ότι θα δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στις διαπροσωπικές μας σχέσεις!».

Πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου