Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ-Το κόλπο για επίπεδη κοιλιά!


Ξεχάστε ό,τι γνωρίζατε! 'Έχω βρει το μυστικό για επίπεδη κοιλιά σε χρόνο dt!", λέει η Ελένη Πετρουλάκη!

Καλεσμένη στην κινηματογραφική εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη αυτή την Τετάρτη στο MTV, η σταρ του fitness, Ελένη Πετρουλάκη!

Η Ελένη αποκαλύπτει στο Γιώργο ότι εκτός από gym maniac είναι και σινεφίλ ,όταν της το επιτρέπει φυσικά το πολυάσχολο πρόγραμμά της.

"Είχα πολύ άγχος στην τελευταία μου εγκυμοσύνη αλλά τελικά τα κατάφερα και τα έχασα όλα τα κιλά που πήρα. Τώρα έχω 14 % λίπος!", δήλωσε η Ελένη. Η ίδια όμως, αποκαλύπτει και το πώς διατηρεί ζωντανή τη σχέση της με τον Ίλια Ίβιτς δυνατή αλλά και πόσο την ενδιαφέρει να είναι fit για τον άντρα της: "

Το μυστικό της επιτυχίας για έναν γάμο δεν υπάρχει. Θέλει συνεχή προσπάθεια για να κρατάς κάθε μέρα τη σχέση ζωντανή. Εγώ πάντως γυμνάζομαι πρώτα για μένα, μετά για τον άντρα μου και μετά για τους άλλους. Πλέον με τον Ίλια υπάρχει αλληλοεκτίμηση, σεβασμός και κοινή πορεία για το μέλλον. Στον Ίλια θαυμάζω το ότι μπορώ να στηριχτώ πάνω του. Κρατάει πάντα τον λόγο του". Φυσικά η θρυλική γυμνάστρια μοιράζεται με τους τηλεθεατές μοναδικά τρικ για ένα καλοκαιρινό σώμα σε φόρμα: πέντε γεύματα την ημέρα, ένα γερό πρωινό με παραλλαγές στο περιεχόμενό του, ένα πολύ καλό μεσημεριανό και προς το βράδυ σχεδόν τίποτα.

Στο τέλος όμως αποκαλύπτει: «έχω βρει το πιο γρήγορο κόλπο για να αποκτήσει κανείς επίπεδη κοιλιά, είναι τόσο απλό που δεν το φαντάζεστε!». Στην ίδια εκπομπή φιλοξενείται βίντεο από το backstage της τελετής «Οι Γυναίκες της Χρονιάς» του περιοδικού Life & Style, που κάλυψε ο Γιώργος Σατσίδης με αποκλειστική συνέντευξη της "Ωραίας Ελένης".

Η βραβευμένη ως τηλεοπτική προσωπικότητα της χρονιάς δίνει μια απολαυστική συνέντευξη στον Γιώργο, που θα συζητηθεί

www.inews.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου