Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ-Έκανα 8 εξωσωματικές!

Για την απώλεια βάρους μετά τον τοκετό, τις εξωσωματικές που έκανε χωρίς να υπάρχει οργανικό πρόβλημα, αλλά και το άγχος για την απόκτηση παιδιού, μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό Mou» η Ελένη Πετρουλάκη.

Η Φαίη Σκορδά ζήτησε να μάθει τα πάντα γύρω από τη ζωή της πολύτεκνης προσκεκλημμένης της, ενώ αποκάλυψε πως και η ίδια είχε σκεφτεί την πιθανότητα εξωσωματικής γονιμοποίησης.

Η Ελένη Πετρουλάκη δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μετά τη γέννα έχασα κατευθείαν 7-8 κιλά», ενώ δε δίστασε να δώσει και χρήσιμες συμβουλές: «Το μυστικό είναι να μην αφήνεις την κοιλιά σου χαλαρή. Για να επανέλθεις περίπου στα κιλά σου θέλει 2 μήνες, αλλά μετά τα δίδυμα στους 9 μήνες ξαναμπήκα στο στενό μου τζιν». Η Φαίη Σκορδά συμπλήρωσε: «Εγώ μπήκα σε κάποια».

Όσο για τη διαδικασία εξωσωματικής γονιμοποίησης, η Ελένη Πετρουλάκη δήλωσε: «Σε κάθε εξωσωματική παίρνεις 5-6 κιλά. Έκανα 8 εξωσωματικές. Πολλοί γιατροί το κάνουν καθαρά για οικονομικούς λόγους. Την πρώτη εξωσωματική την έκανα 26 χρονών». Στη συνέχεια η ιδιοκτήτρια της αλυσίδας γυμναστηρίων Asana αποκάλυψε: «Για 7-8 χρόνια προσπαθούσαμε (να κάνουμε παιδί)» συμπληρώνοντας «αγχώνεσαι μετά. Σε αγχώνει και το περιβάλλον». Ακόμη επισήμανε: «Το πρόβλημά μου ήταν καθαρά ψυχολογικό».

Η Φαίη Σκορδά από την πλευρά της αποκάλυψε: «Είχε περάσει κι εμένα από το μυαλό μου η εξωσωματική. Για έναν χρόνο προσπαθούσαμε με τον Γιώργο και ήμουν 29 χρονών».

Οι προσπάθειες της Ελένης Πετρουλάκη να «πιάσει» παιδί φαίνονταν άκαρπες πριν κάποια χρόνια, αυτή τη στιγμή όμως έχει αποκτήσει 4 υγιέστατα παιδάκια με τον σύζυγό της Ίλια Ίβιτς.
www.newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου