Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Η ΟΡΘΟΥΛΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ..ΚΗΠΟ ΤΗΣ!


Η μπασκετμπολίστρια ''Real Housewife'', Ορθούλα Παπαδάκου, άνοιξε το σπίτι της στο περιοδικό ''Glam'' και μίλησε για κάθε γωνία αυτού, που έχει ιδιαίτερη σημασία για την ίδια, μιας και το έφτιαξε με τα χεράκια της...

''Για μένα δεν υπάρχει νόημα να είμαι σε ένα σπίτι και να μην έχω βάλει κι εγώ το χεράκι μου και να φτιάξω τον χώρο όπως τον γουστάρω και τον θέλω. Στην κυριολεξία έχω χτίσει αυτό το μέρος, έχω φυτέψει λουλούδια, λατρεύω τις τριανταφυλλιές μου αλλά και την μπανανιά που έχουμε και καταφέραμε να τη σώσουμε από το κρύο μαζί με τον πατέρα μου'', λέει χαρακτηριστικά η ίδια.
Επιπλέον, μαζί με τον πατέρα της χτίσανε κι ένα μπαρ που υπάρχει στο πίσω μέρος του σπιτιού, και όπου υποδέχονται τους φίλους τους. Ένα ακόμη αγαπημένο ''σημείο'' του σπιτιού, είναι για την Ορθούλα η πισίνα της και ο κήπος της, όπου με τις καλές της φίλες Γωγώ Μαστροκώστα και Κέλλυ Κελεκίδου, έχει περάσει άπειρες ώρες γελώντας.

''Ο κήπος για μένα σημαίνει οικογένεια και χαρά. Μου θυμίζει τις στιγμές που περνάμε όλοι μαζί, παίζοντας στην πισίνα, ποτίζοντας...'', αναφέρει η Ορθούλα.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα γήπεδο μπάσκετ, αφού το συγκεκριμένο άθλημα αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής της.
ΠΗΓΗ-Tlife.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου