Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ-Τα μυστικά της Γυμναστικής και της..ζωής!

Tι ρόλο παίζει το fitness στη ζωή της και ποια τα επόμενα σχέδιά της.
Ένα καλογυμνασμένο σώμα είναι αποτέλεσμα οργάνων παθητικής γυμναστικής ή χρειάζεται διατροφή και ενεργητική γυμναστική;

Είναι συνδυασμός και των δύο. Η παθητική γυμναστική δε μπορεί να έχει τα ίδια αποτελέσματα είναι πολύ δύσκολο γι’ αυτό και θα πρέπει να κάνουμε και ενεργητική γυμναστική, αλλά να προσέχουμε και το τι τρώμε.
Υπάρχει αυτή η τάση των Ελληνίδων γύρω στο Μάιο να ξεκινούν γυμναστήριο προκειμένου να αποκτήσουν το τέλειο σώμα. Ποια είναι η γνώμη σου;

Μετά από έρευνες το ποσοστό που κάνει γυμναστική όλο το χρόνο είναι πάρα πολύ μικρό, της τάξεως του 5% έως 6%. Αυτό σε σχέση με το εξωτερικό είναι πολύ απογοητευτικό. Δείχνει πως το ενδιαφέρον των Ελληνίδων είναι επιφανειακό καθώς τους ενδιαφέρει πιο πολύ η εξωτερική εμφάνιση λίγο πριν το καλοκαίρι και όχι η καλή φυσική κατάσταση μακροπρόθεσμα.
Πόσο συχνά πρέπει να γυμνάζεται μία γυναίκα;

Τρεις φορές minimum αλλά όχι για πολύ ώρα. Πέντε φορές τη βδομάδα από είκοσι λεπτά είναι μία πολύ καλή αναλογία. Για να μην είναι βαρετή η άσκηση μπορεί κανείς να επιλέγει ανάμεσα σε γιόγκα, άθλημα, γυμναστήριο ανάλογα τη διάθεσή του.

Πώς κατάφερες και διατήρησες  τις τέλειες αναλογίες στο σώμα σου μετά από τόσες γέννες;

Από οκτώ χρονών γυμνάζομαι. Είναι πιο εύκολο για μία γυναίκα που γυμνάζεται από μικρή, αλλά η διατήρηση είναι δύσκολη, καθώς αλλάζει ο μεταβολισμός, χάνεται ο μυϊκός ιστός. Χρειάζεται αυτοπειθαρχία και στόχος. Ευτυχώς είναι η δουλειά μου τέτοια που μου επιτρέπει να γυμνάζομαι παράλληλα με την εργασία μου. Βέβαια έχω να αντιμετωπίσω και προβλήματα με τη μορφή τραυματισμών λόγω της κόπωσης του σώματός μου.
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης γυμναζόσουν;

Όχι πολύ, αλλά ναι. Τόσο όσο χρειαζόμουν. Μία γυναίκα η οποία δεν έχει γυμναστεί ποτέ δε θα έπρεπε να κάνει πολλά. Μία που γυμναζόταν από πριν μπορεί μετά τους πρώτους τρεις μήνες να γυμνάζεται ανάλογα βέβαια με τις αντοχές της και τη φυσική της κατάσταση.

Είναι σωστό να στερούνται διατροφικά οι έγκυες ή δεν είναι σωστό; Κρύβει κινδύνους;

Δεν είμαι υπέρ της δίαιτας της πείνας. Θέλει συνδυασμό πάντα με γυμναστική γιατί η επιδερμική χαλάρωση και η έλλειψη κολλαγόνου καραδοκεί.

Μετά από ποια ηλικία χρειάζεται προσπάθεια;

Μετά τα 35

Τι είναι πιο δύσκολο. Να φτιάξεις ένα σώμα σφιχτό που έχει παραπανίσια κιλά, ή ένα σώμα αδύνατο που πάσχει από χαλάρωση;

Το πρώτο. Οι μεταβολές του βάρους και η έλλειψη κολλαγόνου οδηγούν σε χαλάρωση που δε φεύγει εύκολα. Η γυμναστική είναι η καλύτερη αντιγηραντική θεραπεία. Πριν ξεκινήσουμε διατροφή πρέπει να κάνουμε ορμονικές εξετάσεις. Να ξέρουμε εάν έχουμε θυρεοειδή, πολυκυστικές ωοθήκες κτλ.

Είσαι από τις γυναίκες που τρώνε τα πάντα στον ατμό ή κάνεις και παρασπονδίες;

Κάνω και παρασπονδίες αλλά το πρωινό μου είναι το πιο σημαντικό μου γεύμα. Επιλέγω πάντα δημητριακά ολικής αλέσεως FITNESS της Nestlé, κόβω φρούτα φρέσκα ξηρά δαμάσκηνα Καλιφόρνιας με πολλή ενέργεια και λίγες θερμίδες. Η παρασπονδίες μου σχετίζονται με τις τηγανητές πατάτες και τη σοκολάτα συνήθως, ενώ αποφεύγω να έχω στο σπίτι αναψυκτικά
Με τα παιδιά σου είσαι αυστηρή;
Όχι τόσο πολύ.  Στα παιδιά δε μπορείς να στερήσεις απλά να τους βάλεις κάποιο πρόγραμμα. Εάν μας φέρει κάποιος γλυκό στο σπίτι απλά θα τους δώσω λίγο.
Πώς προλαβαίνεις να τα συνδυάζεις όλα; Δουλειά, οικογένεια, προσωπική ζωή.
Υπάρχει καλή ομάδα και καλοί συνεργάτες. Δεν έχω στιλίστα, ντύνομαι μόνη μου γιατί μου αρέσει να ασχολούμαι. Δεν είναι απαραίτητο να φοράει κανείς κάτι πολύ ακριβό, εγώ διαλέγω να ντυθώ και με πολύ φθηνά ρούχα, τα οποία και συνδυάζω.
Με το δημιούργημά σου, το γυμναστήριο «Asana» θεωρείς ότι έχεις πετύχεις τους στόχους σου;
Είναι πολύ σημαντικό να ανεβαίνει το ποσοστό όσων γυμνάζονται όλο το χρόνο. Για εμένα ο στόχος είναι να ανεβαίνει αυτό το νούμερο κάθε χρόνο όλο και περισσότερο. Το καινούριο μου project είναι το Asanatv.gr. Πρόκειται για ένα portal το οποίο θα παρέχει πληροφορίες για θέματα που σχετίζονται με τη γυμναστική, την υγεία, τη διατροφή και το γενικότερο wellness. Επίσης, θα παρουσιάζονται σεμινάρια, fit trips, spa, video, γιατροί, φυσιοθεραπευτές, ενώ θα υπάρχει θερμιδομετρητής, προγράμματα γυμναστικής και διατροφές διασήμων.
www.queen.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου