Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΠΗΓΗ ΔΕΒΕΤΖΗ-Ο χωρισμός με τον Κώστα Αποστολάκη!

Για τον χωρισμό της από τον ηθοποιό Κώστα Αποστολάκη, το ενδεχόμενο ακόμη ενός γάμου, αλλά και την εμπειρία της στον πρώτο κύκλο του «Dancing With The Stars» πέρυσι μίλησε στην κάμερα του «Super Star» η Πηγή Δεβετζή.

Η γνωστή πρωταθλήτρια μέχρι πριν από λίγους μήνες διατηρούσε δεσμό με τον Κώστα Αποστολάκη. Παρά το γεγονός ότι πια δεν είναι ζευγάρι, η ίδια παραδέχθηκε: «Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τον Κώστα. Ναι, έχει τελειώσει αυτή η σχέση. Έχω περάσει πάρα πολύ καλά. Τον Κώστα τον γνώριζα πολλά χρόνια πριν. Τον εκτιμώ ιδιαίτερα, θεωρώ ότι σε αυτό που κάνει είναι φοβερός. Τον αγαπάω και θέλω να είναι καλά».

Την προηγούμενη χρονιά, η Πηγή Δεβετζή ήταν ανάμεσα στους διαγωνιζόμενους του «DWTS». Τι είπε για τη συμμετοχή της στο show χορού; «Έχω πολύ καλή εμπειρία, πέρασα πάρα πολύ καλά. Άσχετα αν έκανα αυτά τα παράπονα μετά, που κακώς τα έκανα τελικά» και συμπλήρωσε «Δεν θέλω να λέω ότι μετανιώνω για κάτι, αλλά θεώρησα ότι έχω αδικηθεί. Τώρα που τα βλέπω λέω τι χαζομάρα, δεν έπρεπε να το κάνω γιατί έτσι κι αλλιώς ήταν για έναν πολύ καλό σκοπό. Οπότε δεν υπήρχε λόγος να γίνει αυτό. Και ναι, θα ξαναπήγαινα πολύ ευχαρίστως».

Τέλος, εξομολογήθηκε πως, αν και υπήρξε παντρεμένη στο παρελθόν (το διαζύγιό της δεν έχει εκδοθεί ακόμα), δεν σκέφτεται το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτεί, προς το παρόν τουλάχιστον: «Έχω γυρίσει σελίδα στη ζωή μου, δεν με απασχολεί αυτό το θέμα πια. Κοιτάω μπροστά, θέλω να κάνω καινούργια πράγματα και να γνωρίσω ανθρώπους».

ΠΗΓΗ: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου