Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

ΟΡΘΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ-Είμαι Ελεύθερος Άνθρωπος!

Η Ορθούλα Παπαδάκου αγαπάει πολύ τα φυτά της και φροντίζει τον κήπο της, που αποτελεί το αγαπημένο μέρος του σπιτιού της.

«Ο κήπος είναι το αγαπημένο μέρος του σπιτιού μου, άλλωστε φρόντισα, όταν τον έφτιαξα, να ενσωματώσω μέσα σε αυτόν και ένα γήπεδο μπάσκετ, γιατί αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Επιπλέον, η πισίνα και όλο το πράσινο με τα λουλούδια μού εμπνέουν γαλήνη και ελευθερία. Από τη φύση μου είμαι ελεύθερος άνθρωπος και έτσι ακριβώς νιώθω και στον προσωπικό μου χώρο. Για μένα δεν έχει νόημα να είμαι σε ένα σπίτι και να μην έχω βάλει το χεράκι μου και να φτιάξω τον χώρο όπως τον γουστάρω και τον θέλω. Στην κυριολεξία, έχω χτίσει αυτό το μέρος, έχω φυτέψει λουλούδια, λατρεύω τις τριανταφυλλιές μου αλλά και την μπανανιά μου, που έχουμε καταφέρει να τη σώσουμε από το κρύο μαζί με τον πατέρα μου. Εκεί υποδεχόμαστε τους φίλους μας. Φροντίσαμε να είναι όλα τέλεια» δήλωσε η Ορθούλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου