Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΠΗΓΗ ΔΕΒΕΤΖΗ-Συγκρίνει το περσινό με το φετινό «Dancing»

Για την αποχή της από τους αγώνες, την εμπειρία της από το περσινό «Dancing With The Stars», αλλά και τις διαφορές που εντοπίζει στο φετινό dancing show του ΑΝΤ1 μίλησε η Πηγή Δεβετζή στην «Πρωινή Μελέτη» και την Ελεονώρα Μελέτη.

«Έχω πολύ ελεύθερο χρόνο αυτή την περίοδο. Κάνω προπονήσεις μόνο για τον εαυτό μου. Μου λείπουν πάρα πολύ οι αγώνες, οι προετοιμασίες» είπε η χρυσή ολυμπιονίκης στο άλμα εις τριπλούν..

«Από τότε που έφυγα από το ''Dancing'', δεν έχω ξαναχορέψει τέτοιους χορούς» συνέχισε η ίδια. «Τόσα χρόνια στον αθλητισμό δεν είχα σχεδόν τραυματιστεί ποτέ, αλλά με τον χορό είχα πάθει θλάση στα πλευρά. Είχα χάσει όμως και 4 κιλά».

Παραδέχθηκε ότι παρακολουθεί και φέτος το «Dancing With The Stars» και ψηφίζει κάθε Κυριακή. «Φέτος, δεν μου φαίνεται πιο υψηλό το επίπεδο, αλλά λίγο πιο ανταγωνιστικό. Εμείς είχαμε πολλή πλάκα μεταξύ μας, κάναμε παρέα. Όμως μπαίνουν πιο εύκολα οι βαθμοί φέτος» σχολίασε η Πηγή Δεβετζή.

Όσο για το περσινό της ξέσπασμα μετά την αποχώρησή της, η ολυμπιονίκης εμφανίστηκε μετανιωμένη: «Δεν έπρεπε να εκφράσω παράπονα πέρυσι... Στην αρχή ξεκινάς για τον χαβαλέ και μετά θέλεις να χορεύεις καλύτερα από όλους».

Τέλος, για την Έρρικα Πρεζεράκου είπε: «Μια χαρά την βλέπω. Ωραία είναι. Ένας αθλητής μπορεί να κρίνει τον χορό από τον τρόπο της κίνησης του σώματος».

ΠΗΓΗ: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου