Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Η ζωγράφος Μαρία Τσουρή!

Από τις πισίνες και τον πρωταθλητισμό η Μαρία Τσουρή εν μία νυκτί έγινε τηλεοπτικό πρόσωπο. Σε λίγες μέρες όπως αποκαλύπτει...
στο περιοδικό Down Town θα παρουσιάσει την πρώτη προσωπική της έκθεση με έργα ζωγραφικής...σε στυλ καρτούν.

Η Μαρία Τσουρή δηλώνει ότι δεν της έχει γίνει "καμία τηλεοπτική πρόταση" ενώ δεν ξέρει ακόμα αν θα ήθελε να δουλέψει κάποια στιγμή στην τηλεόραση.
"Το πόλο είναι η ζωή μου. Είμαι από πολύ μικρή στο άθλημα και έχω παίξει σχεδόν σ΄όλες τις ομάδες της Ελλάδας.

Η ζωγραφική είναι χόμπι." λέει η Μαρία Τσουρή η οποία όμως ξεκαθαρίζει ότι το πόλο δεν μπορεί να είναι κανονική δουλειά. "Δεν μπορείς να ζήσεις από το πόλο. Εγώ, που υποτίθεται ότι είμαι από τις πολύ καλά αμειβόμενες στην Ελλάδα, πρέπει να κάνω κι άλλη δουλειά για να μπορώ να τα βγάζω πέρα.

Ακόμα και αν κάποιος θέλει να ζήσει με αυτά τα λεφτά που δεν είναι παραπάνω από ένα βασικό μισθό, δεν τα παίρνει. Μπορεί να στα δώσουν μαζεμένα κάποια στιγμή ή μπορεί να μη σ' τα δώσουν ποτέ. Οι κόποι σου δεν αμείβονται. Το πόλο δεν έχει λεφτά".

 
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου