Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΗΓΗ ΔΕΒΕΤΖΗ-Με νέο σύντροφο!

Η Πηγή Δεβετζή δεν είναι πλέον μόνη, όπως παραδέχθηκε η ίδια στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης», που την εντόπισε στη βάφτιση της κόρης της Ζήνας Κουτσελίνη, το βράδυ της Κυριακής. Η διεθνούς φήμης αθλήτρια αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο να ανέβει σύντομα τα σκαλιά της εκκλησίας με τον αγαπημένο της, αλλά και στην περίπτωση να συμμετέχει στο «Dancing on ice».

Η Πηγή Δεβετζή συμμετείχε στον πρώτο κύκλο του «Dancing With The Stars» πριν από έναν χρόνο. Αν της γινόταν πρόταση να πάρει μέρος στο καινούργιο σόου χορού στον πάγο, στον ΑΝΤ1, θα απαντούσε θετικά: «Μου αρέσει πολύ η ιδέα, το θεωρώ πολύ δύσκολο. Μια φορά έχω δοκιμάσει να κάνω με παγοπέδιλα κάποια διαδρομή και να μάθω. Δεν ξέρω, όμως, αν θα τα κατάφερνα κι αυτοί που θα πάνε θα πρέπει να δουλέψουν πάρα πολύ. Περισσότερο από εμάς» δήλωσε και συνέχισε, λέγοντας πως δεν πιστεύει πως θα της γίνει πρόταση, γιατί δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ήταν στο «Dancing»: «Σαν γκεστ όμως, δεν θα έλεγα όχι» τόνισε.

Η Πηγή διατηρεί εδώ και λίγο διάστημα σχέση με έναν άνθρωπο από τον χώρο του αθλητισμού: «Ναι, είμαι ερωτευμένη. Μου αρέσει που είμαι ερωτευμένη και είμαι καλά» εξομολογήθηκε. Όσον αφορά στην περίπτωση να παντρευτεί με τον αγαπημένο της, εξήγησε: «Όχι ακόμα. Είναι πολύ νωρίς για να το ξανααποφασίσω (παλιότερα είχε υπάρξει παντρεμένη)».

ΠΗΓΗ: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου