Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Διάσημοι πολύτεκνοι εν μέσω κρίσης!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.


ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ (τέσσερα παιδιά): «Τι θα σπουδάσουν, τι δουλειά θα βρουν;»

Η Ελένη Πετρουλάκη και ο Ιλια Ιβιτς μεγαλώνουν τέσσερις κόρες. Η όμορφη γυμνάστρια μας μίλησε για το υπέροχο συναίσθημα του να είσαι γονιός: «Η ζωή μου με τις τέσσερις κόρες μου είναι ίδια με κάθε γυναίκας που εργάζεται και μεγαλώνει παιδιά. Ενας μεγάλος, πολύ μεγάλος αγώνας!
Ομως είναι για μένα το υπέρτατο αγαθό. Εγώ έφερα συνειδητοποιημένα τα παιδιά στον κόσμο. Και δεν θα έφερνα στον κόσμο τέσσερα παιδιά, για να τα μεγαλώνω από μακριά. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς με προβληματίζει πάρα πολύ το μέλλον και το παρόν των παιδιών μου. Δουλεύω πάρα πολλές ώρες και πιστεύω ότι τις περισσότερες φορές υπάρχει και η αεργία, όχι μόνον η ανεργία.
Αλλωστε, οποιαδήποτε δουλειά δεν είναι ντροπή. Και για να μεγαλώσεις παιδιά αξίζει να κάνεις στο πλαίσιο της λογικής τα πάντα. Ομως εκείνο που με τρομάζει είναι ότι τα παιδιά μας έχουν αβέβαιο μέλλον. Σκέφτομαι από τώρα για τη μεγάλη μου, που είναι επτά χρόνων, τι θα σπουδάσει, πού θα πάει, αν θα βρει δουλειά και τι δουλειά θα βρει. Ξεκίνησα ως γονιός πάντα με την πεποίθηση να μεγαλώσω σωστούς ανθρώπους, να είναι συνειδητοποιημένοι.
Αυτή η ευθύνη με βαραίνει και για το θέμα της επιβίωσης αλλά και για το μέλλον τους αργότερα».

Ακολουθώντας τους συνειρμούς της για το μέλλον και την αγωνία της για το πώς θα συνεχίσουν τα παιδιά της, τη ρωτάω αν είναι ικανοποιημένη από τη δουλειά της, μια και έχει δημιουργήσει και όνομα αλλά και status στον χώρο των γυμναστηρίων.

«Δεν είναι έτσι. Εχω δουλέψει είκοσι δύο χρόνια, ατελείωτες ώρες. Τα γυμναστήρια δεν είναι δικά μου, είναι franchise. Εχω, λοιπόν, αναλάβει κάποιες ευθύνες απέναντι στους ανθρώπους που έχουν επενδύσει. Αυτήν την εποχή δημιουργώ ένα club όπου τα μέλη των γυμναστηρίων συμμετέχουν σε έναν αγώνα αλληλοϋποστήριξης. Πιστεύω ότι τώρα όσο ποτέ υπάρχει ανάγκη ο ένας να υποστηρίζει τον άλλο, να φύγει το “εγώ” και να έρθει το “εμείς”.
Πρέπει να γίνουμε ομάδα για να αντέξουμε στην οικονομική κρίση και σε ό,τι αυτή μας επιφυλάσσει. Οσον αφορά τα παιδιά μας, εκείνο που τους χρειάζεται είναι αγάπη. Ετσι μεγαλώνουν σωστά. Και ας μη γελιόμαστε, όταν τα μεγαλώνουμε με αγάπη και φροντίζουμε να έχουν τα απαραίτητα, δεν τους λείπει τίποτε!».

Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου