Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Ελένη Πετρουλάκη: «Έχω μετανιώσει για την επιλογή κάποιων συνεργατών μου»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.


Από την Έλενα Πολυκάρπου:
 Η Ελένη Πετρουλάκη είναι μια από τις ωραιότερες Ελληνίδες!  Αν και είναι  μητέρα τεσσάρων παιδιών, διαθέτει  ένα κορμί που θα ζήλευαν πολλοί.  Σε κάθε της δημόσια εμφάνιση… είναι εντυπωσιακή και κλέβει τα βλέμματα.  Είναι εδώ και χρόνια ζευγάρι με τον γοητευτικό Ίλια Ίβιτς και έχουν δημιουργήσει την δική τους υπέροχη οικογένεια…
Φεύγοντας από την Κρήτη, τι όνειρα είχες;
Φεύγοντας από την Κρήτη ….το όνειρο μου, ήταν να τρέξω στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με την γυμναστική;
H ενασχόλησή μου με τη γυμναστική ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία, από 6 ετών (Σητεία-Κρήτης). Άρχισα να ασχολούμαι με τον αθλητισμό και ειδικότερα με το στίβο. Αρχικά, με ενόργανη γυμναστική και στη συνέχεια κλασικό αθλητισμό (στίβος),μέχρι 19 χρονών.Σαφώς και είναι κάτι που αγαπούσα από μικρή και ακόμη και τώρα δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς τη γυμναστική.Μου δίνει μεγάλη ενέργεια να μπορώ να ανταπεξέρχομαι στη δύσκολη καθημερινότητα.
Τι τρως καθημερινά; Ποιο είναι το καθημερινό σου πρόγραμμα διατροφής;
 Η διατροφή, για μένα, αποτελεί το Α και το Ω.
Ακολουθήστε:
  • 5 γεύματα την ημέρα, με σημαντικότερο το πρωινό.
  • Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα σωστό πρωινό, για να έχετε ενέργεια, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, με λίγες θερμίδες.
  •  Ανακατέψτε σε ένα μπολ δημητριακά ολικής αλέσεωςfitness, με γάλα, με χαμηλά λιπαρά.
  • Πίνετε πολύ νερό, 8-10 ποτήρια.
  • Προσθέστε μια κουταλιά μέλι και αποξηραμένα φρούτα, όπως ξερά δαμάσκηνα Καλιφόρνιας.
  • Προτιμήστε ζυμαρικά ολικής αλέσεως.Δεν έχουν καμίαδιαφορά στη γεύση, ωφελούν τον οργανισμό και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βιταμίνες.
 Η μεγάλη οικογένεια ήταν στα σχέδια  σου από μικρή ηλικία;
 Ναι είμαστε υπέρ και εγώ και ο Ίλια της μεγάλης οικογενείας. Πάντα θέλαμε να αποκτήσουμε πολλά παιδιά.
 Αποκάλυψε μας, ένα μυστικό ομορφιάς σου.
 Το μυστικό ομορφιάς μου, είναι η καλή ψυχολογία .
 Τι έχει ο Ίλια που σε έκανε να τον ερωτευτείς;
    Συνδυάζει πολλά πράγματα μαζί, αλλά εκείνο που πραγματικά κάνει   τη   διάφορα είναι ο χαρακτήρας του.
 Ήταν έρωτας από την πρώτη μάτια;
 Έρωτας….από την πρώτη μάτια.
 Πως διατηρείτε τη φλόγα στο γάμο σας αναμμένη; Υπάρχουν μυστικά;
 Δεν υπάρχουν μυστικά….για έναν τέλειο γάμο! Θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια και θυσίες και από τις δυο πλευρές. Η «καψούρα» που ένιωθες παλαιοτέρα για τον άνθρωπο σου, μπορεί να «καταλαγιάζει» λόγω της δύσκολης καθημερινότητας, αλλά δεν σβήνει ποτέ!
 Πόσο πολύ άλλαξαν τη ζωή σου, οι 4 κορούλες σας;
 Απίστευτα …..δεν περιγράφεται με λόγια!
 Υπάρχει κάτι που θυμάσαι από αυτά που σου έχουν πει οι κόρες σου και το σκέπτεσαι και σε κάνει να γελάς ακόμα;
 Είναι αρκετά …ένα χαρακτηριστικό που κάθε φορά που το σκέφτομαι χαμογελώ και συγχρόνως δακρύζω …είναι : «Σ’ αγαπαω πολύ μανούλα, μέχρι πιο πάνω από τον ουρανό …και θα κάνω μια μικρή τρυπούλα …να πάει πιο ψηλά ακόμη… τόσο πολύ σ’αγαπώωωω»
 Θα ήθελες να ξανακάνεις τηλεόραση; Σου έχουν γίνει προτάσεις;
 Nαι μου έχουν γίνει διαφορές προτάσεις, κατά καιρούς …αλλά είναι κάτι το όποιο έχω κάνει στο παρελθόν… τώρα πια και λόγω  χρόνου και παιδιών είναι λίγο δύσκολο …αλλά ποτέ μην λες ποτέ !!! Αυτή τη στιγμή έχω το asanatv και πρέπει να δουλέψω σκληρά, για να βγει ένα καλό αποτέλεσμα και να το αγαπήσει και ο κόσμος.
 Tι είναι το asanatv;
 Είναι το πρώτο διαδικτυακό κανάλι (www.asanatv.gr), το οποίο δημιούργησα πρόσφατα και έχει να κάνει με θέματα γυμναστικής, διατροφής, την υγεία, την ομορφιά και τα παιδιά. Υπάρχουν βίντεο γυμναστικής, διατροφής, light συνταγών, όπως επίσης νέα από όλο τον κόσμο για σεμινάρια, activitiesfestivals, για οτιδήποτε έχει να κάνει με τη yoga και τη γυμναστική. Βάζοντας κάποιος τα στοιχεία του και κάποιες πληροφορίες, το site μπορεί να τον κατευθύνει σε προγράμματα γυμναστικής, ανάλογα με το επίπεδό του. Επίσης, μπορεί να λάβει προσωπικό πρόγραμμα διατροφής. Μέσω τού site, μπορεί να κλείσει sessions με γυμναστές στα γυμναστήρια asana(personal). Το περιεχόμενο ανανεώνεται σε εβδομαδιαία βάση. Μελλοντικά ευελπιστούμε να έχουμε live πρόγραμμα και δυνατότητες άμεσης ενημέρωσης.
 Τι είναι το νέο σας πρόγραμμα, Pace;
 Πρόσφατα, έφερα στην Ελλάδα το νέο μου πρόγραμμα Pace(Programmed Aerobic/Anaerobic/Accommodating CircuitExercise). Η νέα αυτή επαναστατική μέθοδος γυμναστικής αναπτύχθηκε στην Αμερική και  είναι ένα είδος δυναμικής κυκλικής προπόνησης που συνδυάζει καρδιοαναπνευστική ενίσχυση και μυϊκή ενδυνάμωση για γρήγορη και αποτελεσματική απώλεια λίπους και κιλών! Το Pace είναι το πλέον κατάλληλο πρόγραμμα για το σύγχρονο άνθρωπο, καθώς διαρκεί μόνο 30 λεπτά για να χωράει πάντα στο πρόγραμμά μας. Το πραγματικά μοναδικό πλεονέκτημα που παρέχει μια προπόνηση Pace είναι ότι χρειάζονται μόνο μερικά λεπτά για να ενεργοποιηθεί ο οργανισμός μας και να συνεχίζει να καίει λίπος έως και 24 ώρες μετά την άσκηση, ακόμη και κατά τη διάρκεια του ύπνου!».
 Εμπνεύστηκες και δημιούργησες μια αλυσίδα γυμναστηρίωνAsana.Ποια η φιλοσοφία των γυμναστηρίων που τα κάνει τόσο επιτυχημένα;
Είμαι ο εμπνευστής των γυμναστήριων asana, δεν είναι όλα της ιδιοκτησίας μου. Οι συνεργάτες μου, σε όλα τα asana, είναι άνθρωποι  που συμμερίζονται το όραμα και τη φιλοσοφία  μου για τη γυμναστική και για αυτό σήμερα έχουν φτάσει τα 7 αισίως, όπως είπα στη Γλυφάδα -που ήταν το πρώτο μου- στην Κηφισιά,,τα Ιωάννινα, τις Σέρρες, τη Ρόδο, το Ηράκλειο και το Bansko της Βουλγαρίας.Οι συνεργάτες μου είναι άνθρωποι που αγαπούν  και πιστεύουν, όσο και εγώ, ότι η γυμναστική είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υγεία.
 Θα έπαιρνες μέρος αν σου γινόταν πρόταση σε φιλανθρωπικόshow;
 Σαφώς και θα έπαιρνα μέρος …πάντα ήμουν και θα είμαι κοντά σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
 Τι σου αρέσει να βλέπεις στην τηλεόραση;
 Ταινίες, ντοκιμαντέρ….
 Τελικά ένα ωραίο κορμί, θέλει τρόπο ή θέλει κόπο;
 Θέλει συνδυασμό και των δυο παραπάνω, υπομονή, επίμονη, πειθαρχία.
 Πόσο δύσκολο είναι να μεγαλώνεις 4 παιδιά εν μέσω οικονομικής κρίσης;
Είναι πολύ δύσκολο….! Aλλα όνειρα έχεις για τα παιδιά σου…Αντιμετωπίζω και εγώ τα ίδια προβλήματα, όπως όλος ο κόσμος λόγω της οικονομικής κρίσης και πραγματικά με προβληματίζει έντονα το μέλλον τους.
 Έχεις φίλους από το χώρο της σόουμπιζ;
 Ναι έχω…
 Τι δεν συγχωρείς;
 Είμαι από τους ανθρώπους που δεν κρατούν κακίες …ξεχνώ εύκολα,,άρα και συγχωρώ, άλλωστε τα λάθη για τους ανθρώπους είναι!
 Τι είναι για εσένα ευτυχία;
 Πολύ μικρά πράγματα της καθημερινότητας ….Θα σας αναφέρω ένα σύντομο παράδειγμα…Πρωινό Κυριακής όλη η οικογένεια στο σπίτι και φυσικά στα κρεβάτια τους…..
 Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
 Η αρρώστια.
 Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει;
Πρώτον έχω μετανιώσει …Για κάποια πράγματα πάνω στη δουλειά μου και δεύτερον για την «επιλογή» κάποιων συνεργατών μου.  Άλλωστε μέσα από τα «παθήματα μας, περνούμε μαθήματα.»
 Που και ποτέ ήσουν πιο ευτυχισμένη;
 Στις γέννες των παιδιών μου.
 Τι εύχεσαι στο enterTv;
 Σας εύχομαι από καρδίας, καλή επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου