Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

«Γνώρισα τον άνδρα της ζωής μου!»

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Για τη νέα σχέση που έχει δημιουργηθεί στη ζωή της αλλά και την εμπειρία της στον αθλητισμό και το "Dancing with the Stars" μίλησε η Έρρικα Πρεζεράκου στη Ναταλία Γερμανού, το πρωί του Σαββάτου.

Σχετικά με την ενασχόλησή της με τον αθλητισμό, η ίδια αποκάλυψε: «Αθλητισμό άρχισα στα 25 μου αλλά έκανα χορό από μικρή», ενώ για τη σχέση της με το φαγητό τόνισε: «Δεν ήμουν πειθαρχημένη… Ξεκίνησα πρωταθλητισμό στα 25 μου για να σταματήσω να τρώω. Και για να μη φτάσω να γίνω πάρα πολλά κιλά, ξεκίνησα γυμναστήριο, είδα το άλμα επί κοντώ και το ερωτεύτηκα και άρχισα τον αθλητισμό».

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι: «Κάναμε ένα χρόνο μαζί προπόνηση με τον Σάκη Ρουβά […] Είναι ένα πολύ φωτεινό πλάσμα και νομίζω με ό,τι καταπιάνεται, το κάνει καλά. Ήταν πολύ καλός».

«Όταν ήρθε η πρόταση του Dancing αισθάνθηκα ότι δεν έπρεπε να πάω. Ούτε που πίστευα πως θα φτάσω στον τελικό» ανέφερε για τη συμμετοχή της στο χορευτικό show του ΑΝΤ1, αν και δήλωσε: «Δεν αισθάνθηκα κανέναν ανταγωνισμό. Για να καταφέρεις κάτι οπουδήποτε θα πρέπει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. Δεν μπορείς να μπεις κάπου και να πεις εγωιστικά θα νικήσω».

Όσο για τη νέα σχέση που έχει προκύψει στη ζωή της, χωρίς να αναφέρει πολλά, η Έρρικα Πρεζεράκουείπε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που γνώρισα τον άνδρα της ζωής μου […] Δεν ήταν μπαμ και κάτω. Ήταν ένας άνθρωπος που τον ξέρω. Δεν είμαστε πολύ καιρό μαζί […] Πιστεύω πολύ στην ισορροπία των πραγμάτων. Είναι πολύ σημαντικό να αισθάνεσαι ηρεμία, να αισθάνεσαι σπίτι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου