Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Μπορεί να έτρωγα γιαούρτια»!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Η Βίκυ Χατζηβασιλείου νιώθει αγανακτισμένη, αλλά δεν βγήκε στους δρόμους να διαδηλώσει, γιατί έχει το «γνώθι σ’ αυτόν».

«Από την άλλη, εγώ έχω τη δουλειά μου, έχω το ίδιο δικαίωμα να αγανακτώ με έναν άνθρωπο που είναι απολυμένος και έχει τρία παιδιά να ταΐσει ή με έναν ηλικιωμένο που του έκοψαν τη σύνταξη; Μπορεί να έτρωγα γιαούρτια, δεν ήθελα να προκαλέσω. Επειδή έχουν πάει κι άλλοι συνάδελφοι και έχουν λοιδορηθεί, είπα να το αποφύγω. Όλα αυτά που αισθάνομαι και πιστεύω τα γράφω στο blog μου».

ΠΗΓΗ: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου