Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Βούλα Παπαχρήστου στο Contra.gr: "Είμαι εδώ

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece


Αγανακτισμένη από τον θόρυβο που έχει προκληθεί γύρω από το όνομά της για μια ακόμη φορά μετά το καλοκαίρι αλλά και αποφασισμένη να ξεδιαλύνει το θολό τοπίο που έχει καλύψει την καριέρα της εμφανίστηκε η Βούλα Παπαχρήστου μιλώντας στο Contra.gr.

"Φταίει και ο Πομάσκι"

"Δεν έλειψα ποτέ από τις προπονήσεις. Δεν εξαφανίστηκα ποτέ από τον αθλητισμό. Συνεχίζω να προπονούμαι κανονικά και μάρτυρές μου είναι όλοι οι αθλητές της Εθνικής ομάδας", τονίζει η Ελληνίδα πρωταθλήτρια και μοιράζεται τις ευθύνες για το θόρυβο που δημιουργήθηκε με τον πρώην πλέον προπονητή της Γιώργο Πομάσκι (διαβάστε εδώ την αποκλειστική συνέντευξή του στο Contra.gr).

"Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα δεν είχαμε καθόλου καλή σχέση. Αν και με έβλεπε να προπονούμαι και να τρέχω δεν ήρθε ποτέ να με ρωτήσει τι θα κάνουμε. Άργησα κι εγώ, έπρεπε να είχαμε τερματίσει τη συνεργασία μας νωρίτερα. Από τη Δευτέρα θα γνωρίζετε το νέο μου προπονητή κι όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Έχω απαλλαχθεί πλέον από αυτό το άγχος και είμαι έτοιμη να επανέλθω στην αγωνιστική δράση με περισσότερη διάθεση για δουλειά και επιδόσεις. Το κεφάλαιο αυτό έκλεισε".

"Τα βλέπω και γελάω..."

H Βούλα Παπαχρήστου τοποθετήθηκε και στην παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί γύρω από την σχέση της με τη Χρυσή Αυγή όσον αφορά στην πιθανή συνεργασία των δυο πλευρών αλλά και την κάθοδό της στην πολιτική. "Αυτά τα βλέπω και γελάω. Εγώ είμαι αθλήτρια και θα παραμείνω. Όσοι θέλουν  να καλλιεργούν τέτοια θέματα εδώ είμαι για να διαψεύδω. Το μυαλό μου είναι μόνο στον αθλητισμό και πουθενά αλλού".

Αναφερόμενη τέλος στην πρόσφατη απόφαση του ΣΕΓΑΣ να αναστείλει τις παροχές προς την ίδια τόνισε: "Ήταν καθαρά μια διαδικαστική απόφαση που θα πάψει να ισχύει από την Δευτέρα. Έχω μιλήσει και με τον εθνικό προπονητή και με τους συνεργάτες του και το θέμα θα διορθωθεί  από τη στιγμή που θα ξαναμπώ σε αγωνιστική δράση. Θα επιδιώξω να μιλήσω και με τον πρόεδρο για να μπει και τυπικά ένα τέλος στην υπόθεση".

ΠΗΓΗ-http://www.contra.gr/Sports/TrackandField/greece/voula-papaxrhstoy-sto-contra-gr-eimai-edw.2185881.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου