Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Dancing Queen!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes either Foreign Women that work in Greece

Τα παιδικά «τραύματα» του πρωταθλητισμού, ο γάμος και το διαζύγιο, τα δύο παιδιά της που λατρεύει όσο τίποτα στον κόσμο, το θέατρο, το στοίχημα με το «Dancing» και άλλες άγνωστες ιστορίες σχετικα με εκείνην

Το κορίτσι με το αγαλματένιο κορμί, που γνώρισε την καθολική αποθέωση στα social media για τις χορευτικές της ικανότητες, ξέχασε τι θα πει κοινωνική ζωή για 14 εβδομάδες, προπονήθηκε σκληρά και κατάφερε το αναμενόμενο: να σηκώσει με δάκρυα συγκίνησης την κούπα του χορευτικού σόου.

Πώς κατάφερνες εδώ και 14 εβδομάδες να ακολουθείς ένα τόσο εξαντλητικό πρόγραμμα, με πολύωρες πρόβες για το «Dancing with the stars» και ταυτόχρονα θέατρο; Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή έχω παράσταση. Μέχρι να τελειώσει το «Dancing», τις Κυριακές πήγαινα στο στούντιο το μεσημέρι για τελική πρόβα, μετά κατευθείαν στο θέατρο και μετά πίσω πανικόβλητη στο στούντιο για το live… Εφτανα στο πλατό εννιά και πέντε! Εβγαινα άβαφη στην παρουσίαση με όλα τα ζευγάρια και βαφόμουν μετά, μέχρι να έρθει η σειρά μου να χορέψω. Γι’ αυτό πάντα χόρευα προς το τέλος. Οι Κυριακές ήταν πολύ κουραστικές για μένα. Ηταν σκότωμα… Οσο για τις πρόβες, αυτές τις κάναμε καθημερινά το πρωί, όταν τα παιδιά ήταν στο σχολείο, και το βράδυ μετά την παράσταση.

Ηταν δική σου απόφαση να δουλέψεις τόσο σκληρά στο «Dancing» λόγω τελειομανίας ή θα μπορούσες να το κάνεις και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, όπως κάποιοι άλλοι διαγωνιζόμενοι; Για μένα δεν ήταν τόσο καταπιεστικό όσο ακούγεται, γιατί μου άρεσε όλο αυτό που συνέβαινε. Απολάμβανα τις ώρες των προβών, δεν το έκανα ως αγγαρεία. Στην αρχή ξεκινήσαμε πιο χαλαροί, αλλά όσο περνούσαν τα live και δυσκόλευε το πράγμα δεν γινόταν να κάνουμε λιγότερες ώρες. Δεν θα προλαβαίναμε. Είδες κι εσύ ότι οι χορογραφίες μας δεν ήταν απλές.
Γνωρίζοντας εσύ η ίδια τις δυνατότητές σου και το σώμα σου, ένιωθες ότι θα έφτανες στον τελικό; Ζύγισες καλύτερα τα πράγματα όταν έμαθες ποιοι θα ήταν οι συναγωνιστές σου; Ηξερα ότι λόγω χαρακτήρα θα το προσπαθούσα πολύ. Δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω αν το είχα δει για την πλάκα μου. Πήγα αποφασισμένη να δουλέψω. Ο χορός μού άρεσε πάρα πολύ έτσι κι αλλιώς. Ομως, δεν ήξερα το επίπεδο των άλλων διαγωνιζόμενων γιατί δεν τους είχα δει ποτέ να χορεύουν. Μόνο τον Σούλη είχα δει στο περσινό του guest σε ένα εξαιρετικό live και πίστευα ότι θα είναι ένας σημαντικός αντίπαλος. Δεν είχα ιδέα αν μπορώ να χορέψω, γιατί δεν το είχα ξανακάνει ποτέ. Μέσα μου ήξερα ότι θα τα καταφέρω.

Παρ’ όλα αυτά, κάποιοι είχαν εκφράσει δημοσίως παράπονα γιατί θεωρούσαν ότι είναι αδικία να συναγωνιστούν μια υποψήφια, όπως εσύ, που στο παρελθόν είχε κάνει πρωταθλητισμό και ρυθμική γυμναστική. Το να έχεις κάνει πρωταθλητισμό δεν σημαίνει τίποτα σε σχέση με τον χορό. Επίσης η ρυθμική είναι ένα άθλημα, δεν είναι χορός, και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που μάθαμε στο «Dancing». Αλίμονο αν κάτσω στα 33 μου να σκεφτώ τι έκανα στα 14 μου στη ρυθμική. Είναι και λίγο αστείο, τώρα που το σκέφτομαι… Το τι προσόντα μπορεί να έχει ο καθένας από τη φύση στο σώμα του φαντάζομαι ότι δεν εκλαμβάνεται ως «αδικία» απέναντι στους άλλους. Ο καθένας έχει τα προτερήματά του. Εγώ είχα αυτή την ελαστικότητα εκ γενετής, δεν μου προέκυψε στην πορεία. Δεν θα κάτσουμε τώρα να πιάσουμε τι έχει ο καθένας από τη μέρα που γεννήθηκε. Αυτού του είδους τον χορό κανείς μας δεν τον είχε ξανακάνει.

Είσαι από τις λίγες γυναίκες της showbiz που λένε ευθέως την ηλικία τους. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό. Και να μην την πω, πάλι 33 δεν θα είμαι; Είμαι συμφιλιωμένη με την ηλικία μου, μ’ αρέσει ο χρόνος που περνάει και μ’ αρέσει που μεγαλώνω. Θεωρώ ότι η ηλικία είναι απλώς ένα νούμερο. Σημασία έχει πώς αισθάνεται, πώς νιώθει και πώς συμπεριφέρεται ο καθένας.

Καθώς μιλάμε συνειδητοποιώ ότι είσαι 33 και έχεις δύο παιδιά, ένα 8 ετών και ένα 7 ετών. Κάθε φορά που μιλάω μαζί σου αισθάνομαι ότι είσαι πολύ πιο ώριμη και ολοκληρωμένη σε σχέση τις συνομήλικές σου. Σαν να έχεις ήδη ζήσει πολλά στη ζωή σου. Σε αυτό ίσως να παίζει ρόλο το κομμάτι του πρωταθλητισμού. Βρέθηκα από πολύ μικρή ηλικία με πάρα πολλές υποχρεώσεις και δεν πρόλαβα να ζήσω την ανεμελιά. Ημουν σε ένα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα και είχα να αντιμετωπίσω πολλές καταστάσεις σε σχέση με την ψυχολογία μου και τον ανταγωνισμό με τις συναθλήτριές μου. Μετά αποφάσισα να δουλέψω σε αυτή τη δουλειά, που χρειάζεται πολύ γερό στομάχι για να αντεπεξέλθεις. Επίσης, έκανα πολύ γρήγορα τα παιδιά μου. Από πάντα έπρεπε να διαχειριστώ καταστάσεις που χρειάζονταν μια άλφα ωριμότητα. Γι’ αυτό μεγάλωσα πριν την ώρα μου.

Παντρεύτηκες στα 24 και έκανες το πρώτο σου παιδί στα 25. Το ξεκίνημα της οικογένειας θεωρείς ότι έγινε τυχαία, γιατί γνώρισες έναν άνθρωπο που ερωτεύτηκες και αγάπησες, ή το είχες πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου; Δεν το είχα καθόλου στο μυαλό μου, αλλά, από την άλλη, δεν ήμουν ποτέ από τις γυναίκες που θέλουν να κάνουν καριέρα και θυμούνται στα 40 τους να κάνουν οικογένεια. Αποζητούσα πάντα τη συντροφικότητα… Ολα όσα έγιναν με μένα έγιναν τυχαία, όταν γνώρισα τον συγκεκριμένο άνθρωπο. 

Ξέρω ότι τα παιδιά σου είναι ολόκληρη η ζωή σου. Παρ’ όλα αυτά, σε στιγμές πίεσης και αδυναμίας, σκέφτηκες ποτέ ότι ίσως να βιάστηκες; Οχι, δεν σκέφτηκα ποτέ έτσι, παρότι ειδικά στην αρχή πιέστηκα πολύ. Τα μωρά μου γεννήθηκαν συνεχόμενα… Ομως, δεν πέρασε ποτέ κάτι τέτοιο από το μυαλό μου. Οταν έμεινα έγκυος μία φωνή μέσα μου μου έλεγε «αυτό έπρεπε να συμβεί»… Δεν είχα ποτέ την παραμικρή αμφιβολία. 

Σε έχω ακούσει να μιλάς με πολύ καλά λόγια για τον Κώστα Πηλαδάκη, τον πατέρα των παιδιών, μολονότι έχετε χωρίσει. Μια τόσο δύσκολη φάση όπως ο χωρισμός, ειδικά όταν υπάρχουν παιδιά, μπορεί να στιγματίσει την ψυχή μιας γυναίκας; Εχουν περάσει πια αρκετά χρόνια από το διαζύγιο, σχεδόν τρεισήμισι, και όλο αυτό είναι κάτι που θέλω να το αφήσω πίσω μου… Δεν θέλω να μιλάω πια γι’ αυτό, γιατί έχουν ειπωθεί πάρα πολλά. Ομως, οπωσδήποτε ένας χωρισμός είναι κομβικό σημείο στη ζωή μιας γυναίκας.

Εκτοτε, δεν έδωσες ποτέ το παραμικρό δικαίωμα για επόμενες σχέσεις, ακόμη κι αν κάποιοι επέμεναν να διατείνονται ότι υπήρξε κάποιος άνθρωπος στη ζωή σου. Κράτησες αυτή τη στάση λόγω των παιδιών;Αυτό είναι στάση ζωής. Δεν αισθάνομαι άνετα ως Ντορέττα να συζητάω πολύ προσωπικά μου θέματα. Πόσο μάλλον έχοντας και δύο παιδιά, για τα οποία έχω τεράστια ευθύνη σε σχέση με το τι λέγεται και τι κουβεντιάζεται. Είμαι πολύ προσεκτική και πολύ αυστηρή. Πρέπει να φιλτράρω εκατό φορές αυτά που λέω. Ομως και παιδιά να μην είχα πάλι το ίδιο θα έκανα. 

Από την άλλη, αν πραγματικά είχες μια σοβαρή σχέση, για πόσο θα την έκρυβες; Θέλω να πω, είσαι μια νέα γυναίκα που έχει κάθε δικαίωμα να συνεχίσει τη ζωή της. Είναι τόσο κακό αυτό; Θα μιλούσα για μια σχέση μου μόνο αν ήταν απόλυτα ενήμερα τα παιδιά μου. Πρώτα θα το είχα συζητήσει μαζί τους. Θα έπρεπε να είμαι σίγουρη 100%. Δεν σου κρύβω ότι με τρομάζει αυτή η σκέψη. Ο τρόπος που θα γίνει, όταν έρθει η ώρα.

Είχες πει κάποια στιγμή, σε μια συνέντευξή σου, «πρώτα θα τον εγκρίνουν τα παιδιά μου και μετά θα προχωρήσω». Να τον εγκρίνουν με την έννοια να νιώσω ότι τα παιδιά μου είναι ευτυχισμένα. Δεν θα ήθελα ποτέ να τους δημιουργήσω κάποιο πρόβλημα. Εχεις που έχεις ένα διαζύγιο στην πλάτη, γιατί να ταλαιπωρήσεις κι άλλο τους γύρω σου;

Σου λείπει το «Dancing»; Ναι, μου λείπει πάρα πολύ. Μου λείπει και ο Παύλος (σ.σ.: παρτενέρ). Ηταν ένα πρόσωπο που έβλεπα 9 ώρες καθημερινά! Μου λείπει ο χορός.
Σε στενοχώρησαν κάποια σχόλια που έγιναν στο Twitter σε σχέση με τη συγκίνησή σου και το γεγονός ότι έκλαψες κάποιες φορές όταν πήρες δεκάρια από τους κριτές; Κάποιοι είπαν «εδώ ο κόσμος καίγεται και η Ντορέττα χαίρεται…». Μπορώ να το καταλάβω, γιατί αυτοί που είναι έξω από τον χορό και βλέπουν ένα σόου κάθε Κυριακή είναι δύσκολο να καταλάβουν πόσο συναισθηματικά φορτισμένοι μπορεί να ήμασταν εμείς εκείνη την ώρα που έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά όλη την εβδομάδα για να καταφέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Ηταν πολύ αγχωτικό για μας… 

Ευχαριστούμε θερμά τα θέατρα «Θησείον» και «Πολιτεία» για τη φιλοξενία της φωτογράφησης


ΠΗΓΗ-http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=261306

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου