Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΣΓΕΙΩΜΕΝΗ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ!

Η Κατερίνα Στικούδη, αν και απασχολεί πολύ τον τελευταίο καιρό τα media, γνωρίζει ότι δε θα είναι για πάντα σε αυτό το χώρο και παραμένει προσγειωμένη: «Ξέρω ανά πάσα στιγμή ότι μπορεί να μην υπάρχω σε αυτό το χώρο. Είμαι προετoιμασμένη για το ενδεχόμενο αυτά που ζω τώρα να μην υπάρχουν αύριο».

Για το λόγο αυτό, στη ζωή της κρατά όπως λέει «αντικλείδια»: «Προσπαθώ να έχω επιλογές. Θα μπορούσα να προπονώ παιδάκια στο κολυμβητήριο όπως έκανα στο παρελθόν ή να συνεχίσω τη σχολή μου την οποία άφησα στη μέση».

Η Κατερίνα δε θα στηριζόταν ποτέ σε έναν άντρα για οικονομικούς λόγους: «Δεν είμαι από τις γυναίκες που κοιτούν το πορτοφόλι. Δεν ήμουν και δεν θα είμαι ποτέ έτσι. Είμαι οικονομικά ανεξάρτητη από τα 18 μου. Άλλωστε τα λεφτά του άλλου δεν σημαίνει ότι θα γίνουν δικά σου».

«Έξι εκατομμύρια τρόποι για να σε κερδίσω πρώτη» τραγουδά στο νέο της single, κάτι που όπως φαίνεται υποστηρίζει και στην προσωπική της ζωή: «υπάρχουν τρόποι για να κερδίσεις έναν άντρα, όχι απαραίτητα σεξουαλικοί. Ένα βλέμμα, μια ωραία κίνηση, μια καλή ατάκα».

Έχει χαρακτηρισθεί από πολλούς ως την πιο σέξυ Ελληνίδα και όχι άδικα, αφού το καλογυμνασμένο της κορμί κόβει την ανάσα:

«Δεν αρκεί να βάλεις ένα μπούστο και ένα μίνι. Προσέχω γιατί πέρα από το “σέξι”, το να τρέφεσαι σωστά και θέμα υγείας» (…) «Δεν είναι απαραίτητο το ωραίο σώμα για να έχεις έναν άντρα να σε αγαπάει και να τον αγαπάς. Δεν πρέπει ξεφυλλίζοντας περιοδικά, βλέποντας κορίτσια στα οποία έχει γίνει ρετούς να πανικοβαλλόμαστε, να πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουμε έτσι για ν΄αρέσουμε».

Σέξυ και όποιος αντέξει!
ΠΗΓΗ-zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου