Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ-Όσα δήλωσε για Μακρυπούλια-Χατζηγιάννη!

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της στο περιοδικό «Down Town», η Έρρικα Πρεζεράκου αναφέρθηκε στα δύσκολα παιδικά χρόνια που πέρασε, αλλά και στο top θέμα αυτής της περιόδου, δηλαδή τη σχέση της Ζέτας Μακρυπούλια με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.

«Το γεγονός ότι η μητέρα μου μέχρι τα 14 μου έκανε μαθήματα κεντήματος τα καλοκαίρια, ήταν μια διαπαιδαγώγηση που δεν συμβάδιζε με εκείνο που ζούσα έξω από την οικογένειά μου. Το ένιωθα αυτό. Χαιρόμουν που ήξερα να μαγειρεύω τα πάντα ή να τακτοποιώ το σπίτι από τα 15 μου, αλλά ήθελα να βιώσω πράγματα με περισσότερο συναίσθημα. Το συναίσθημα είναι για εμένα καθοριστικό στον τρόπο που λειτουργώ», είπε χαρακτηριστικά για τα παιδικά της χρόνια στη Μάνη.
 Η Έρρικα αποκάλυψε πως είναι μόνη της τα δύο τελευταία χρόνια και μίλησε για τη Ζέτα και τον Μιχάλη και το γεγονός της δημοσιοποίησης της σχέσης τους: «Από την στιγμή που ο Μιχάλης και η Ζέτα το έκαναν, θα πει πως ήταν έτοιμοι και καλώς έπραξαν. Η Ζέτα είναι ένα κορίτσι πολύ λαμπερό, πολύ όμορφο, που ακτινοβολεί καλοσύνη. Είναι πολύ καλό παιδί. Την εκτιμώ πολύ και χαίρομαι που είναι ερωτευμένη. Είναι ένα κορίτσι που της αξίζουν πολλά. Είναι πολύ ιδιαίτερη».

Τέλος, για όλα τα άσχημα σχόλια που έχει ακούσει από την ημέρα που ανακοινώθηκε ότι εκείνη είναι η νέα κριτής στο «Dancing With the Stars 2», η Έρρικα δεν μασάει και απαντά: «Νομίζω ότι πληγωνόμαστε μέσα μας μόνο αν γνωρίζουμε ότι κάναμε κάτι λάθος. Όταν εσωτερικά είμαστε ήρεμοι και ξέρουμε πως δεν έχουμε να απολογηθούμε για κάτι, τότε δεν μας πληγώνει τίποτα. Τα όσα γράφτηκαν δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Δεν έχω κάποια ενοχή, γιατί πολύ απλά δεν είναι αυτή η πραγματικότητα. Άλλωστε έχω μάθει να τα αντιμετωπίζω όλα με χιούμορ. Δεν είχα καημό να κάνω ντε και καλά τηλεόραση, ούτε να λειτουργήσω παρεμβατικά σε ένα σόου για να πετάξω κάποιον άλλο έξω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου