Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ-Ευχαρίστησε την Ε.Μελέτη!

Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε στο περιοδικό "People" για την καριέρα της, για το πόσο χαρούμενη είναι και φυσικά για τους άνδρες!
Για την καριέρα της και τα πρώτα της βήματα η πανέμορφη Κατερίνα είπε:"Δεν περίμενα αυτή την εξέλιξη. Βρέθηκαν στον δρόμο μου άνθρωποι που με υποστήριξαν. Ειδικά στην πρώτη μου δουλειά, στο πρωινό του Star, που ήμουν μόλις 19, σε μια ηλικία που δεν μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη άποψη, έκανα live πρόγραμμα χωρίς να πω "Stop πάμε απ' την αρχή".

"Μετά βρέθηκα στον Πρωινό Καφέ με την Ελεονώρα Μελέτη που μου έδωσε χώρο να είμαι δίπλα της και με στήριξε. Αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ και την ευχαριστώ". Στη συνέχεια για τον τίτλο "σέξι" που της έχουν δώσει η ίδια δήλωσε :
"Νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Προσέχω γιατί πέρα από το "σέξι" το να τρέφεσαι σωστά και να γυμνάζεσαι είναι θέμα υγείας. Δεν είναι απαραίτητο το ωραίο σώμα για να έχεις έναν άντρα που να σε αγαπάει και να τον αγαπάς."
"Δεν πρέπει ξεφυλλίζοντας περιοδικά, βλέποντας κορίτσια στα οποία έχει γίνει ρετούς, να πανικοβαλλόμαστε, να πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουμε έτσι για να αρέσουμε".
ΠΗΓΗ-www.contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου