Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΜΑΡΙΑ ΤΣΟΥΡΗ-Μίλησε για την εμπειρία της στο Dancing with the stars!

Η Μαρία Τσουρή μίλησε για την εμπειρία στο Dancing with the Stars και εμφανίστηκε εντυπωσιασμένη από τον ίδιο της τον εαυτό που κατάφερε να φτάσει σε ένα τόσο καλό επίπεδο, μην έχοντας καμία σχέση με τον χορό προηγουμένως!

Η τερματοφύλακας της γυναικείας ομάδας του Ολυμπιακού στο πόλο είπε αρχικά για την πρώτη της εμφάνιση στην τηλεοπτική εκπομπή: «Ήταν πολύ ωραία. Είναι στιγμές που δύσκολα τις ζεις»

Στη συνέχεια μίλησε για το δικό της νούμερο και για το πόσο εντυπωσιασμένη είναι από τον εαυτό της που κατάφερε να πραγματοποιήσει μία τέτοια εμφάνιση, έχοντας κάνει μόνο πέντε μέρες πρόβα: «Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το χορευτικό μου. Δεν είχα καμία σχέση με τον χορό και μέσα σε πέντε μέρες που έκανα τις πρόβες έφτασα να αγγίζω την τελειότητα για μένα. Για μένα ήρθα στο -10 και κατάφερα να φτάσω σε αυτό το επίπεδο».

Τέλος η ομορφη Μαρία μίλησε και για τα υπόλοιπα ζευγάρια, ενώ δεν έκρυψε την προτίμηση της στην Μαριέττα Χρουσαλά: «Κάποιοι μου άρεσαν τόσο πολύ, κάποιοι άλλοι δεν μου άρεσαν καθόλου. Περισσότερο μου άρεσε η Χρουσαλά, είναι τόσο γλυκιά»!
πηγη-www.shoot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου