Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

ΟΡΘΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ-Είμαι στην χειρότερη φάση..

Στην εφημερίδα Espresso μίλησε η Ορθούλα Παπαδάκου για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει με την υγεία της.

«Είμαι στη χειρότερη φάση της ζωής μου. Γύρισα από το νοσοκομείο στο σπίτι και το μόνο που λαχταρούσα ήταν να ξυπνήσω το πρωί και να έχω τα αποτελέσματα στα χέρια μου. Φοβάμαι γιατί είμαι ένας άνθρωπος που έχει μάθει να ζει μέσα στην ελευθερία. Θέλω να ζω τη ζωή μου και είναι φοβερό για μένα να κλειστώ μέσα στο σπίτι για οποιονδήποτε λόγο. Θέλω να γυμνάζομαι, να βγαίνω έξω» δηλώνει η Ορθούλα μετά την έξοδό της από το νοσοκομείο.

Για την κατάσταση της υγείας της σήμερα και τους λόγους που βγήκε από το νοσοκομείο, τόνισε: «Έφυγα τη Δευτέρα γιατί δεν υπάρχουν κάποιες άλλες εξετάσεις να μου κάνουν. Υπάρχει, βεβαίως, μια εξέταση ακόμη, την όμως δεν θα μου την κάνουν τελικά γιατί είναι επώδυνη. Περιμένω να βγουν τα αποτελέσματα από την παρακέντηση στην σπονδυλική στήλη από το υγρό που μου πήραν. Ελπίζω να μάθουμε τι συνέβη, αν είναι κάποιες αρτηρίες βουλωμένες. Αν δεν βρουν τίποτα, θα προχωρήσουμε σε περαιτέρω εξετάσεις».

Και συνέχισε: «Φοβάμαι μη μου συμβεί κάτι πιο σοβαρό, το οποίο δεν ελέγχεται και μου κάνει πιο μεγάλη ζημιά. Έχω την αγωνία του άγνωστου, κι αυτή η αγωνία με κατατρώει. Δεν μπορώ άλλο τον “υποχρεωτικό” εγκλεισμό στο σπίτι. Ακόμα και πατερίτσες που είχα παλαιότερα, έβγαινα έξω. Αν μου πουν ότι θα μείνω σπίτι μου και θα κάνω ό,τι έκανα στο νοσοκομείο, θα είναι για μένα μια τρέλα! Μου είπαν πως Πέμπτη ή Παρασκευή θα βγουν τα αποτελέσματα. Εν τω μεταξύ, μέχρι τότε δεν μπορώ να βγω, ούτε να οδηγήσω».
Τέλος συμπλήρωσε: «Το μόνο που θέλω είναι απαντήσεις και τίποτα άλλο. Το ιατρικό team κάνει ό,τι μπορεί και εγώ αγωνιώ για τις απαντήσεις. Είμαι χάλια ψυχολογικά και έχω πονοκεφάλους. Ακόμη και αν οι εξετάσεις βγουν εντελώς “καθαρές” θα το κοιτάξω και πιο πέρα. Δεν μπορώ να ζω με αυτήν την αγωνία! Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι θα πάω να κάνω διάδρομο και θα μου συμβεί κάτι. Είμαι σαράντα χρονών και μου έτυχε για πρώτη φορά ένα μικρό συμβάν που με κατατρόμαξε. Αν, όμως, μου τύχει κάτι μεγαλύτερο; Έχω γίνει νευρωτική από την έντονη ανησυχία. Φωνάζω στην οικογένειά μου και ύστερα τους παρακαλάω να δείξουν ανοχή για την κατάστασή μου. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω πολύ στον Θεό και προσεύχομαι να είναι καλά τα αποτελέσματα των εξετάσεων».
ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΡΘΟΥΛΑ!
/www.yupi.gr/gossip

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου