Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΙΛΛΟΥΣΗ-«Ποιό καλοκαιράκι και ποιά ακρογιαλιά;»

Το καλοκαίρι... καλπάζει και η Ελλάδα δείχνει πιο όμορφη και πιο λαμπερή από ποτέ. Ο περισσότερος κόσμος έχει κάνει ήδη τα σχέδιά του για το πού θα περάσει τις διακοπές. Το περίφημο τραγούδι του Νίκου Πορτοκάλογλου «Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά» στριφογυρίζει στο μυαλό όλων.

Ολων; Δυστυχώς, όχι. Υπάρχουν και κάποιοι που αυτό το καλοκαίρι δεν θα το περάσουν ξαπλωτοί δίπλα στο δροσερό κύμα και κάτω από το ζεστό ελληνικό ήλιο. Κάποιοι που έχουν βάλει άλλα πράγματα πάνω από την προσωπική διασκέδαση και τις διακοπές. Κάποιοι που αποφάσισαν να θυσιάσουν τα πάντα μπροστά στη μεγάλη τους αγάπη. Μια αγάπη που είναι γι αυτούς όλη τους η ζωή. Η Βασιλική Μιλλούση ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Η πρωταθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής θα περάσει όλο το καλοκαίρι στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά. Την ώρα που άλλοι θα απολαμβάνουν τη θάλασσα εκείνη θα δίνει κάθε ικμάδα της δύναμής της στην προπόνηση. Ο σκοπός της δεν αγιάζει τα μέσα, αλλά είναι το μέσο για να υπηρετήσει τη μεγάλη της αγάπη, τον αθλητισμό. Το Σεπτέμβριο θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Στουτγκάρδης, από το οποίο περνάει ο δρόμος για την πρόκριση στην Ολυμπιάδα του Πεκίνου, και η πρωταθλήτρια της γυμναστικής αποφάσισε να θυσιάσει το καλοκαίρι της μπροστά στο όραμα της διάκρισης.
Δεν σε πειράζει το γεγονός ότι την ίδια ώρα που εσύ θα είσαι κλεισμένη σε ένα γυμναστήριο ο υπόλοιπος κόσμος θα απολαμβάνει τις διακοπές του;«Οχι, δεν με πειράζει και το λέω με το χέρι στην καρδιά. Η ενόργανη γυμναστική είναι η μεγάλη αγάπη της ζωής μου. Δεν θα δίσταζα να θυσιάσω τα πάντα γι αυτήν. Εχω βάλει στόχο να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και είμαι αποφασισμένη να δώσω ακόμα και την ψυχή μου για να πετύχω το όνειρό μου».
Η ενόργανη γυμναστική είναι πραγματικά όλη η ζωή της Βασιλικής Μιλλούση. Η αθλήτρια του σύνθετου, που έχει ως καλύτερο όργανο τη δοκό, μπήκε από πολύ μικρή στα γήπεδα και αποφάσισε να μείνει εκεί για πάντα. Η Βασιλική Μιλλούση άρχισε να ξετυλίγει το κουβάρι των αναμνήσεών της. «Ξεκίνησα την ενόργανη από πολύ μικρή και αιτία είναι η αδελφή μου, η Μάρθα. Εκανε ενόργανη, την είδα και ζήλεψα. Εκείνη, πάντως, δεν είναι πια στο χώρο. Είναι πλέον μια επιτυχημένη make up artist. Εγώ έμεινα για πάντα εκεί. Ξεκίνησα από τον ΓΣ Καλλιθέας και σιγά σιγά άρχισα να κάνω πρωταθλητισμό. Πέτυχα πολλά και πήγα μέχρι και την Ολυμπιάδα του Σίδνεϊ. Σταμάτησα, πάντως, για ένα διάστημα από την Εθνική, αλλά τώρα γύρισα και πάλι με την παρότρυνση της προπονήτριάς μου, Αναστασίας Δόντη». Ο αθλητισμός και δη η ενόργανη απαιτούν τεράστιες θυσίες. Δεν έχεις μετανιώσει ποτέ που ακολούθησες αυτόν το δρόμο;«Οχι, δεν το έχω μετανιώσει. Οταν αγαπάς αυτό που κάνεις και το θεωρείς κάτι μοναδικό, που αξίζει να του αφιερώσεις τα πάντα, τότε δεν μετανιώνεις. Ο αθλητισμός μού έφερε πολλές χαρές και έζησα πράγματα που δεν μπορεί να τα ζήσει κάποιος που είναι έξω από αυτόν. Το πιο βασικό, όμως, είναι ότι σε κάνει καλύτερο άνθρωπο».
Ο πρωταθλητισμός απαιτεί, επίσης, να έχεις το αρνητικό μόριο «δεν» σχεδόν καθημερινά στο λεξιλόγιό σου...
«Σίγουρα. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να φας αυτό που θέλεις. Ευτυχώς, εγώ με τον καιρό το ξεπέρασα αυτό και έτσι έμαθα να θεωρώ... καλά φαγητά αυτά που πρέπει να τρώμε εμείς οι αθλητές. Δεν μπορείς, εξάλλου, να βγεις για να διασκεδάσεις όταν το θες, διότι ξέρεις ότι το επόμενο πρωί έχεις προπόνηση. Μαθαίνεις, όμως, να ζεις με όλα αυτά».
«Μας έχουν... ξεχάσει»
Το πρόσωπο της Βασιλικής Μιλλούση έλαμπε όταν μιλούσε για την ενόργανη γυμναστική και τον αθλητισμό. Κάποια στιγμή, όμως, «συννέφιασε». Ηταν η ώρα που η κουβέντα πήγε στην προβολή του αθλήματος: «Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία βοήθεια από τα ΜΜΕ. Ολοι μάς θυμούνται μόνο όταν πάρουμε κάποιο χρυσό σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Μας έχουν ξεχάσει και αυτό μάς πονάει. Εμείς δεν ζητάμε πολλά. Να μας θυμούνται κάποιες φορές. Η γυμναστική είναι ένα πανέμορφο άθλημα και της αξίζει να πέφτουν τα φώτα πάνω της».
Ο Παναθηναϊκός, ο ΠΑΟΚ και ο Αλβέρτης
Το πρόσωπο της Βασιλικής έλαμπε όταν μιλούσε για την ενόργανη γυμναστική και τον αθλητισμό

Η παροιμία «το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει» μάλλον δεν ταιριάζει στην περίπτωση των... οπαδικών προτιμήσεων της πρωταθλήτριας της ενόργανης. Ο μπαμπάς της, βλέπετε, είναι ΠΑΟΚ, αλλά -όπως λέει- δεν κατόρθωσε να την... προσηλυτίσει. «Εγώ είμαι Παναθηναϊκός» δηλώνει. Πώς έγινες «πράσινη»; Μήπως ακολούθησες τα χνάρια του μπαμπά σου;
«Οχι και εδώ είναι η πλάκα. Ο μπαμπάς μου είναι ΠΑΟΚτσής. Εγώ, όμως, αλλά και η μητέρα μου και η αδελφή μου γίναμε Παναθηναϊκοί».
Δεν είχατε αθλητικό... πόλεμο στο σπίτι;«Οχι, αν και το πείραγμα πέφτει σύννεφο όταν χάνουν οι ομάδες μας ή όταν έχει κερδίσει η μία την άλλη».
Ποδόσφαιρο παρακολουθείς;«Οχι. Είμαι πιο πολύ του μπάσκετ. Υπήρχε μια περίοδος που πήγαινα συνέχεια στα παιχνίδια της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Μάλιστα τους πιο πολλούς παίκτες τούς ήξερα. Κάναμε μαζί προπόνηση στο κλειστό του ΟΑΚΑ».
Θαυμάζεις κάποιον αθλητή;«Επειδή είμαι Παναθηναϊκός, θα πω έναν από την ομάδα μου. Θα πω τον Φραγκίσκο Αλβέρτη».
Πώς περνάς τις ελάχιστες, όπως φαίνεται, ελεύθερες ώρες σου;«Συνήθως κάθομαι σπίτι και ακούω μουσική. Ακούω τα πάντα. Από ελληνική μουσική έως R&B, την οποία μάλιστα λατρεύω λίγο παραπάνω. Αλλες φορές βγαίνω με την αδελφή μου και με τους φίλους μας έξω. Τηλεόραση, πάντως, δεν βλέπω. Με κουράζει και νομίζω ότι δεν έχει κάτι να μου πει».
www.sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου