Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ-Εριξε τρελλό "άκυρο" στο "Dancing"!

Ετσι είναι,αγάπη μου,τώρα ασχολούμαστε με τη μουσική,δεν έχουμε χρόνο για άλλα!
Η Κατερίνα Στικούδη περνά όμορφα το καλοκαίρι της στη Σκιάθο και κάνει δηλώσεις στο TVZapping: "Ολη την Ελλάδα έχω γυρίσει φέτος το καλοκαίρι και περνάω υπέροχα. Μέχρι ...
...το τέλος Οκτωβρίου θα κυκλοφορήσει το cd μου με urban τραγούδια, γρήγορα αλλά και μπαλάντες, ένα είδος το οποίο μου αρέσει πολύ και ελπίζω να αρέσει και στον κόσμο που μέχρι τώρα δεν με έχει συνηθίσει σε κάτι ανάλογο".

Και συνεχίζει: "Τι άλλο έχει συμβεί στην επαγγελματική μου ζωή; Μετά το τέλος του MEGA Star έχω ορισμένες τηλεοπτικές προτάσεις αλλά για την ώρα δεν μπορώ να πω κάτι αφού τίποτα δεν είναι σίγουρο. Πάντως επικοινώνησαν μαζί μου για να συμμετάσχω στο "Dancing with the stars" αλλά αρνήθηκα. Εχω άλλες προτεραιότητες".
http://arpaktiko.org/news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου