Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

ΕΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ- Υπάρχει κάποιος που μ´αρέσει πολύ, αλλά δεν το ξέρει.

Όλα τα τελευταία νέα από τον υπέροχο και sexy κόσμο των διάσημων Ελληνίδων Γυμναστριών,Αθλητριών και παράλληλα Μοντέλων. Ενημερωθείτε και σχολιάστε για ότι σας ενδιαφέρει!
Kέρδισε το πρώτο Dancing with the Stars και έγινε κριτής των υποψηφίων στο δεύτερο. Η Ερρικα Πρεζεράκου αποκαλύπτει τί θα κάνει την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. Αυτή την στιγμή ετοιμάζουμε με ένα κανάλι μια εβδομαδιαία εκπομπή για την επόμενη χρονιά, αλλά δεν έχει οριστικοποιηθεί η συνεργασία. Είναι πάντως ένα concept που με εκφράζει πάρα πολύ σε κάτι που δεν έχω ξανακάνει.

Η αθλήτρια μίλησε για την εμπειρία της στην τηλεόραση, που μέχρι στιγμής της έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις, την προσωπική της ζωή, αλλά και τα λάθη που έχει κάνει. Αν χρειαζόταν, όπως είπε, να γυρίσει πίσω τον χρόνο, υπάρχει κάτι που σίγουρα θα διόρθωνε: Θα έλεγα από πολύ πιο νωρίς στον μπαμπά μου το πόσο πολύ τον αγαπώ και όχι μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, που αισθανόμουν ότι πεθαίνει. Τα τελευταία δύο χρόνια του το έλεγα σχεδόν κάθε μέρα. Αν είχα την γνώση που έχω τώρα, νομίζω πως θα του είχα δείξει πολύ πιο νωρίς πόσο σημαντικός ήταν για μένα.
Σε δίδαξε αυτό το λάθος;, ρωτήθηκε. Α ναι! Πολύ. Είμαι πολύ πιο διαχυτική με τους ανθρώπους που αγαπώ. Αγαπώ πολύ δυνατά. Δίνομαι…, απάντησε.
Στην συνέντευξή της στο Down Town, η πρωταθλήτρια στο άλμα επι κοντώ αναφέρθηκε στις σχέσεις των δύο φύλων, λέγοντας πως τα πράγματα είναι πια απροσδιόριστα και πως δεν κάνει απαραίτητα ο άνδρας πλέον το πρώτο βήμα. Δεν έκρυψε την ανάγκη που έχει να αποκτήσει παιδιά. Πώς δεν τα έχω ανάγκη; Απλώς είμαι στην ροή των πραγμάτων. Αν έρθει η οικογένεια, θα έρθει μέσα από μια μαγική διαδικασία και με πολλή χαρά. Πάντα όμως ήμουν πολύ ελεύθερη ως άνθρωπος. Δεν είμαι η γυναίκα που θα πει: Παιδιά, πήγα 36. Κρίμα, έτσι; Ποιος θα με παντρευτεί τώρα, να κάνω οικογένεια; Για μένα το θέμα δεν είναι να κάνω παιδί, αλλά να βρω έναν σύντροφο να γεράσω μαζί του.
Αυτή την στιγμή, υπάρχει κάποιος που να την ενδιαφέρει; Ναι υπάρχει κάποιος που μ αρέσει πολύ. Αλλά δεν το ξέρει… Ξέρεις, εγώ είμαι πολύ παρατηρητής στα πράγματα. Μπορεί να δω κάτι και να τρελαθώ, αλλά θα περιμένω. Σου είπα, είμαι ντροπαλή σε κάποια κομμάτια.
www.arpaktiko.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου