Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Μίλησε για το πρόβλημα υγείας της!


Αποκαλυπτική είναι η Ορθούλα Παπαδάκου σε συνέντευξή της σε γνωστό περιοδικό σχετικά με το πρόσφατο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε, το οποίο την ανάγκασε να μπαινοβγαίνει στο νοσοκομείο.

«Όλα ξεκίνησαν πριν από δύο μήνες, όταν άρχισαν να μουδιάζουν τα πόδια της και τα χέρια της. Μετά από πολλές επισκέψεις στους γιατρούς και τα νοσοκομεία έκανα αξονική τομογραφία η οποία και έδειξε ότι είχα τέσσερις εστίες στον εγκέφαλο. Όταν το άκουσα, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν αν είναι το… “κακό”», σημειώνει.

«Όταν ακούς κάτι τέτοιο, το μυαλό σου πού πάει; Ο καρκίνος είναι μία από τις χειρότερες ασθένειες. Χτυπάει από τα νέα παιδιά πια μέχρι και τους μεγάλους. Καθημερινά ακούω για ανθρώπους που πάσχουν από αυτή την ασθένεια και στεναχωριέμαι πάρα πολύ. Το μυαλό μου πήγε στο ότι μπορεί να έχω καρκίνο. Φοβήθηκα πάρα πολύ. Μου κόπηκαν τα πόδια μέχρι να μου πουν τι είναι αυτές οι εστίες. Όταν μου ανέφεραν ότι δεν είναι καρκίνος, σκέφτηκα ότι παλεύεται. Μου είπαν ότι πρέπει να κάνουμε και άλλες εξετάσεις για να βρούμε την αιτία αυτών των εστιών. Οι γιατροί το θεώρησαν αδικαιολόγητο για έναν άνθρωπο που αθλείται τόσο πολύ και κάνει υγιεινή ζωή», πρόσθεσε.
www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου