Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Έλλη Αγγελιδάκη: η Παναγία τη γλίτωσε από του χάρου τα δόντια


Έγινε σμπαράλια το αυτοκίνητο της σε τροχαίο ατύχημα! Αυτό το καλοκαίρι δεν ήταν και το καλύτερο για τη γνωστή γυμνάστρια Ελλη Αγγελιδάκη. Η μελαχρινή καλλονή λίγο προτού αναχωρήσει για τις καλοκαιρινές της διακοπές είχε ένα τροχαίο ατύχημα όπον καταστράφηκε το αυτοκίνητο της. Ευτυχώς όμως, για καλή της τύχη, η ίδια είναι απολύτως καλά.

Βρισκόμουν στη Βούλα κατευθυνόμενη προς το σπίτι μου. Κάποια στιγμή δεν έλεγξα καλά τον δρόμο και παραβίασα το στοπ. Τρομοκρατημένη, είδα να περνά μπροστά μου ένα αυτοκίνητο τρέχοντας με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Και ενώ πάτησα το φρένο αμέσως και προσπάθησα όσο μπορούσα να το αποφύγω, τελικά δεν τα κατάφερα και χτύπησα το πίσω μέρος του αυτοκινήτου με δύναμη…

Οπως δηλώνει η ίδια, το αυτοκίνητο της, μια Mercedes A Class μαύρου χρώματος, έπαθε μεγάλη ζημιά. «Η σύγκρουση των αυτοκινήτων ήταν σφοδρή. Πάθαμε και οι δύο οδηγοί πολύ μεγάλη ζημιά στα αυτοκίνητα μας. Το πιο σημαντικό όμως για μένα είναι ότι δεν είχα μαζί μου τον γιο μου Αλκιβιάδη και ότι ούτε εγώ, ούτε ο άλλος οδηγός πάθαμε τίποτα. Οι υλικές ζημιές φτιάχνονται. Ο οδηγός του αυτοκινήτου ήταν ένας πολύ καλός κύριος. Δεν ( καλέσαμε καν την Τροχαία. Του ζήτησα συγγνώμη και τα βρήκαμε μέσω των ασφαλιστικών μας εταιρειών».

Αυτή την περίοδο η Ελλη Αγγελιδάκη μαζί με την οικογένεια της βρίσκεται σε οικογενειακές διακοπές στην Κρήτη όπου προσπαθεί να χαλαρώσει και να ξεχάσει το άσχημο περιστατικό που της συνέβη.

Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου