Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Η Στικούδη ξεσήκωσε και τη Γερμανία!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.



Για να τραγουδήσει στους Έλληνες της Γερμανίας ταξίδεψε η Κατερίνα Στικούδη την παραμονή των Χριστουγέννων στην Κολωνία.

Η γνωστή τραγουδίστρια - μοντέλο- παρουσιάστρια ανήμερα τα Χριστούγεννα εμφανίστηκε και στο Μόναχο.

«Είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι τη Γερμανία και ήμουν πολύ χαρούμενη , γιατί στο ταξίδι μου είχα την ευκαιρία να έχω μαζί μου την καλή μου φίλη Ρούλα Ανέστου» δήλωσε στο περιοδικό «Οk!».

Οι φωτογραφίες του περιοδικού δείχνουν την Κατερίνα υπερβολικά ντυμένη, δηλαδή αγνώριστη, γι’ αυτό και προτιμήσαμε κάτι πιο… κλασικό.

ΠΗΓΗ:Ok!
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=451631&cid=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου